دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارگردان برگزیده سینما حقیقت به «عصرانه مستند» می‌آید

ششمین برنامه از سلسله نشست‌های «عصرانه مستند» به فیلم «زمان» به کارگردانی ماریا ماوتی اختصاص یافت.
کد خبر : 346261
images.jpg

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی خانه مهر رضا، مستند «زمان» با حضور ماریا ماوتی کارگردان و مهدی مطهر تهیه‌کننده این مستند در خانه مهر رضا نمایش داده می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.


این مستند هفته گذشته در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت موفق به دریافت تندیس و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم مستند نیمه بلند شد.


این فیلم برشی از زندگی مردی است که هفت سال پیش به همراه خانواده‌اش به ترکیه پناهنده شده و بر حسب اتفاقاتی غیرمنتظره، مسیرش از همسر و بچه‌هایش جدا می‌شود.


در خلاصه موضوع این مستند ۴۶ دقیقه‌ای آمده است: «چی باعث شد قید کشور تو بزنی؟ – بخاطر آینده‌ بچه‌هام، آینده‌ اونها رو روشن کردم -خب الان بچه‌هات کجان؟»


مراسم نقد و بررسی و نمایش فیلم مستند زمان سه‌شنبه چهارم دی‌ماه ساعت 17:30 در خانه مهر رضا به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از بیمارستان دی، نرسیده به پل همت، نبش کوچه نیلو، پلاک یک برگزار می‌شود و ورود برای عموم رایگان و آزاد است.


خانه مهر رضا وابسته به خیریه متوسلین به امام رضا (ع) با راه‌اندازی «عصرانه مستند» به نمایش مستندهای شاخص به‌ویژه با رویکرد اجتماعی می‌پردازد و هدف از آن کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی از مسیر فرهنگ و هنر به‌ویژه سینما است.


برنامه «عصرانه مستند» هر دو هفته یکبار در خانه مهر رضا برگزار می‌شود و تاکنون نمایش و نقد مستندهای متهمین دایره بیستم، آوانتاژ، بزم رزم، زنانی با گوشواره‌های باروتی، راه طی شده را میزبانی کرده است.


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته