دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسینی در گفتگو با آنا:

مستند «لسک» داستان ایثار، وفاداری و کارآفرینی جامعه ایثارگر است

مدیرکل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید گفت: در مستند «لسک» ایثارگری و از خود گذشتگی جامعه شاهد و ایثارگر در کنار کار‌‌‌آفرینی ایثارگران به تصویر کشیده شده است.
کد خبر : 344965
n00271146-b (1).jpg

سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره کسب مقام دوم در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت و جایزه شهید آوینی توسط مستند «لسک» محصول گروه تلویزیونی شاهد گفت: با توجه به رویکرد گروه تلویزیونی شاهد بر ساخت فیلم‌های فاخر در حوزه ایثار و شهادت، مستند لسک به کارگردانی محمد‌رضا وطن‌دوست و تهیه‌کنندگی گروه شاهد برای جشنواره سینما حقیقت ساخته شده است.


مدیرکل امور هنری و نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس گروه تلویزیونی شاهد بیان کرد: در این مستند، ایثارگری و از خودگذشتگی جامعه شاهد و ایثارگر به تصویر کشیده شده است، از سوی دیگر آنچه در این مستند دیده می‌شود بحث کارآفرینی جامعه ایثارگر است. لسک در زبان محلی شمال کشور به معنای حلزون است و برای این مستند این نام برگزیده شده است.


وی گفت: مستند لسک در جشنواره سینمای حقیقت حضور یافت و با توجه به دارا بودن شاخص‌های قابل طرح،‌ توانست مقاوم دوم جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت را دریافت کرده و جایزه شهید آوینی را نیز از آن خود کند. با توجه به قالب خانوادگی فیلم مستند لسک در کنار مسئله ایثارگری، دیدن این مستند را به تمام علاقه‌مندان مستند توصیه می‌کنم. در آینده نزدیک طی مراسمی از این فیلم رونمایی خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4100/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته