دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1397 - 13:09
خزاعی مطرح کرد:

اشتغالزایی مدارس سما برای بیش از 600 نفر در کرمان

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما کرمان گفت: سما کرمان قریب به7 هزار دانش‌آموز را پوشش داده و توانسته برای بیش از 600 نفر اشتغال‌زایی داشته باشد.
کد خبر : 342739
IMG_20181209_122053_509.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته مشارکت‌ها، نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیردولتی استان کرمان در محل اداره کل آموزش‌وپرورش برگزار شد.


مجید خزاعی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما کرمان در حاشیه بازدیدی که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، مدیرکل و رؤسای آموزش‌وپرورش و رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیرانتفاعی کرمان از غرفه سما داشتند با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت مجتمع‌های آموزشی و فرهنگی استان به خبرنگار آنا گفت: سما با داشتن بیش از 30 مدرسه در 10 شهرستان کرمان، قریب به 7 هزار دانش‌آموز را پوشش داده و توانسته برای بیش از 600 نفر اشتغال‌زایی داشته باشد.


وی افزود: سازمان سما امروز در همه سطوح آموزش‌وپرورش از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارد. آموزشکده‌های سما در تربیت جوانان در رشته‌های مهارتی و فنی فعالیت ارزنده‌ای را ارائه می‌کنند.


رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما کرمان از آمادگی سما برای توسعه کمی و کیفی مدارس در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.


در آیین افتتاح این نمایشگاه محسن بیگی مدیرکل مدارس غیرانتفاعی وزارت آموزش‌وپرورش، ظرفیت سازمان سما را برای همکاری با آموزش‌وپرورش در زمینه راه‌اندازی مدارس غیرانتفاعی خوب توصیف کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته