دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار غیب‌پرور:

اگر از نخبگان حمایت نکنیم، دچار خسران بزرگ خواهیم شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه بسیج برای نخبگان علمی کشور برنامه دارد گفت: اگر قادر نباشیم از افراد نخبه حمایت کنیم، دچار خسران بزرگ خواهیم شد.
کد خبر : 342647

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در نشست تعاملی علمی و پژوهشی نیروهای مسلح که صبح امروز در مجموعه ولیعصر تهران برگزار شد، اظهار کرد: این‌گونه نمایشگاه‌های علمی سبب انسجام، همگرایی و همکاری در نیروهای مسلح می‌شود.


وی با اشاره به اینکه از برکات جمهوری اسلامی خودباوری جوانان ایرانی است، افزود: روحیه انقلابی باید لباس اصلی در این خودکفایی باشد که باعث پیشرفت هر چه بیشتر ایران می‌شود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اندیشه الهی در یک سرزمین و جامعه بسیار حائز اهمیت است، اضافه کرد: جمع این گذارها سبب پیشرفت و اعتلای جامعه و مردم خواهد شد.


غیب‌پرور با تأکید بر اینکه اصل ماجرای دشمن بر سر خودباوری ایران است که انقلاب اسلامی باعث این مسئله را در کشور بود، عنوان کرد: در قرن‌های گذشته به ملت ایران القا کردند که شما هیچ  چیزی را کاری نمی‌توانید تولید کنید؛ اما انقلاب اسلامی خودباوری را به کشور آموخت.


وی با اشاره به اینکه عده‌ای گفتند که نمی‌شود انقلاب را حفظ کرد، اعلام کرد: مردم و جوانان با اقتدار، هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند و با افتخار از جنگ بیرون آمدیم.


معاون فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تمام نسل‌ها به جوانان هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کنند، گفت: در این عالم هیچ کشوری زورش به ایران نمی‌رسد و اگر علم خود را گسترش دهیم هیچ کشوری قادر به رویارویی با کشورمان نیست.


وی با تأکید بر اینکه خدمات‌دهی و  اقدامات حمایتی باید در اختیار نخبگان بسیجی قرار داده شود، ادامه داد: اعتراف تلخی است که نخبگان علمی احساس بن‌بست کنند و باید به نیروی‌های بزرگ مسلح و بسیج که داری انگیزه انقلابی هستند کمک شود. اگر قادر نباشیم از افراد نخبه حمایت کنیم، دچار خسران بزرگ خواهیم شد و نخواهیم گذاشت فعالان این عرصه دچار کسالت شوند.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته