دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار فضلی:

بسیج نبود، حتماً تحریم‌ها مؤثر واقع می‌شد

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: اگر بسیج نبود حتماً تحریم‌ها مؤثر واقع می‌شد و با تفکر بسیجی، تحریم‌ها اثر حداقلی خواهد داشت.
کد خبر : 342637
34747533f541aa8348fbaf04d67f0893_L.jpg

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی  در حاشیه نشست تعاملی علمی و پژوهشی نیروهای مسلح که صبح امروز در مجموعه ولیعصر تهران برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای بسیج در سال‌های گذشته اظهار کرد: در این نمایشگاه که به منظور رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی  بسیج اختصاص دارد، آخرین توانمندی‌های علمی رونمایی خواهد شد.


وی افزود: این نمایشگاه و دستاوردهای علمی و پژوهشی در بسیج مستضعفین برای کشور، مردم و نظام بسیار با برکت و مفید است.


فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ادامه داد: وظیفه‌ تمام اقشار بسیج بوده که برای پیشرفت و اعتلای کشور و تحقق آرمان‌های عالی انقلاب اسلامی فعالیت‌های علمی خوبی انجام دهند.


فضلی تأکید کرد: کشور باید در تمام مسائل علمی خودکفا شود و در این برهه‌ زمانی تحریم باید نگاه ارزشمند بسیجی برای عبور از مشکلات تحریم اتخاذ شود.


وی افزود: این نمایشگاه پیشرفت‌های چشمگیر اقشار بسیج نسبت به گذشته را نشان می‌دهد. بسیجیان دریادل به دلیل احساس وظیفه و تکلیف، همواره و همه‌ساله همت و تلاش وافِری نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی در پیش دارند و ما به تمام آن‌ها خداقوت می‌گوییم.


فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه اگر بسیج نبود حتماً تحریم‌ها مؤثر واقع می‌شد، تأکید کرد: با حضور بسیج و تفکر و اندیشه بسیجی، تحریم‌ها اثر حداقلی داشته و خواهد داشت. ما باید بعد از عنایت خدا، دست بر زانوان خود گذاشته و بایستیم. تقویت نگاه و تفکر ارزشمند بسیجی، ما را از مراحل مختلف تحریم‌ها با قوت عبور خواهد داد.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته