دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1397 - 16:55
نجفی:

هدف نمایشگاه فن‌بازار اتصال صنعت به دانشگاه است

مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از نخستین نمایشگاه فن بازار تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد پیوند دانشگاه و صنعت است.
کد خبر : 342452
636666677740422283.jpg

پیام نجفی در حاشیه افتتاح نمایشگاه فن بازار در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: نیروهای توانمند زیادی در مراکز رشد داریم که می‌توانند نیازهای صنعت را برطرف کنند و در زمینه اقتصاد مقاومتی موفق باشند.


وی ادامه داد: صنایع زیادی به سمت دانشگاه‌ها سوق پیدا کرده‌اند و دانشگاه با طرح‌های تحقیقاتی در حال هدفمندکردن پایان‌نامه‌ها است.


مدیر کل امور اقتصادی، دانش بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در نمایشگاه فن‌بازار از تولیدکننده‌های محصولات دانش‌بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی و سرمایه‌گذاران صنایع مختلف دعوت کرده‌ایم که حضور پیدا کنند. در واقع این نمایشگاه حلقه اتصال صنعت و دانشگاه است.


نجفی افزود: از صندوق‌های سرمایه‌گذاری درخواست کردیم که طرح‌های این نمایشگاه را ارزیابی کرده و اگر قابلیت تجاری‌شدن دارند انتخاب شده و روانه بازار شوند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه فن‌بازار می‌خواهد بازار فروش دانش فنی را راه بیندازد و در واقع بازارچه‌ای داشته باشیم که دانش فنی را بفروشیم.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته