دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1397 - 18:27
یک مسئول شهری خبر داد:

احداث 152 کتابخانه در سراهای محلات در آینده نزدیک

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از احداث 152 کتابخانه در سراهای محلات خبر داد.
کد خبر : 327267

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، مراسم کتابگردی مدیران فرهنگی شهرداری تهران با عنوان «جشنواره کتاب در شهر» به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار امروز با حضور ولی‌الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع مدیرکل فرهنگی شهرداری، نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 و فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران در امور بانوان در بازارچه کتاب انقلاب برگزار شد .


ابوالفضل رفیع در این مراسم با بیان اینکه هفته مناسبی است که تلاش کنیم گام‌های مناسبی برای کتابخوانی برداریم، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرداری تهران یک‌صد کتابخانه عمومی ذیل سازمان فرهنگی و هنری فعالیت دارد و در 200 سرای محله کتابخانه وجود دارد که با توجه به حساسیت موجود در این حوزه تلاش داریم به زودی 152 کتابخانه دیگر در سراهای محلات ایجاد کنیم.


وی با اشاره به اینکه برنامه دیگر این است که کتابخانه‌های موجود را مجهز کنیم، افزود: همه کتابخانه‌های سراهای محلات به صورت شبکه به هم متصل می‌شوند تا مردم به راحتی به کتاب و سالن مطالعه دسترسی داشته باشند.


مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در این هفته در 22 منطقه شهرداری برنامه‌های خوبی در راستای کتابخوانی داریم، تصریح کرد: 113 برنامه در 22 منطقه در حال اجرا است و در تعدادی از مناطق کتابخانه‌هایی راه‌اندازی می‌شود.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته