دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1397 - 15:54
با حضور فتاح انجام شد؛

تحویل ۲ هزار واحد مسکونی به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امروز دو هزار واحد مسکونی نوساز به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه واگذار شد.
کد خبر : 324499
تحویل-۲-هزار-واحد-مسکونی-به-مددجویان-زلزله-زده-کرمانشاه.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، سیدپرویز فتاح با اشاره به اینکه خرداد امسال ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان زلزله‌زده این نهاد در استان کرمانشاه ساخته شد، گفت: امروز نیز دو هزار واحد مسکونی دیگر در مناطق قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب، دالاهو، اسلام‌آباد غرب و ماهی‌دشت به مددجویان کمیته امداد واگذار شد.


وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته‌شده مربوط به مددجویان ۵۵۰ روستای استان کرمانشاه است، افزود: این واحدها پس از تجهیز و تأمین امکاناتی مانند آب و برق به خانوارهای تحت حمایت این نهاد واگذار شده است.


فتاح با اعلام اینکه تاکنون 4 هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که در زلزله آسیب‌دیده بودند تعمیر و تحویل داده شده است، ادامه داد: ساخت و تعمیر 2 هزار و ۷۰۰ واحد آسیب‌دیده دیگر نیز تا نیمه نخست سال آینده به پایان می‌رسد.


وی با اشاره به اینکه متوسط کمک‌های مردمی برای ساخت واحدهای مسکونی روستایی ۱۲ میلیون تومان و برای واحدهای شهری ۱۵ میلیون تومان است، گفت: مردم برای بازسازی منازل مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه تاکنون ۶۰ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.


رئیس کمیته امداد ادامه داد: از زمان وقوع زلزله تاکنون به ارزش ۸۰ میلیارد تومان کالا و لوازم ضروری میان مردم زلزله‌زده این مناطق توزیع‌شده است.


فتاح با تأکید به اینکه کمیته امداد در توزیع امکانات میان اهل تشیع و تسنن تفاوتی قائل نیست، گفت: توزیع برابر کمک‌ها میان هم‌وطنان شیعه و سنی یکی از افتخارات نظام است.


انتهای پیام/4044/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته