دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر ورزش و جوانان:

ورزشگاه آزادی با چهره‌ای جدید در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان

وزیر ورزش و جوانان گفت: با تلاش‌های وسیع، هماهنگ و شبانه‌روزی، ۱۹ آبان ماه و در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا، چهره جدید استادیوم آزادی را شاهد خواهیم بود.
کد خبر : 322858
وزیر ورزش.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سلطانی‌فر در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه معاونان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرعامل و کارکنان شرکت توسعه و نگهداری برای آماده‌سازی و تجهیز استادیوم آزادی گفت: ورزشگاه آزادی یک سرمایه ملی و نگهداری و حفاظت فنی از آن یک وظیفه ملی است.


وی گفت: با تلاش‌های وسیع، هماهنگ و شبانه‌روزی، ۱۹ آبان و در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا، چهره جدید استادیوم آزادی را شاهد خواهیم بود.


وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر ادامه بازسازی و نگهداری استادیوم و مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: برای این مهم یک اعتبار جداگانه و ویژه در نظر گرفته‌ایم چراکه برخی از بخش‌های آزادی نزدیک به 40 سال است دست نخورده بود و نیاز به تعمیرات و نگهداری جدی داشت.


در ادامه نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری گزارشی از روند آماده‌سازی استادیوم آزادی ارائه کرد و گفت: تمام موارد مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به سرعت و کیفیت آماده شده است و خوشبختانه در زمان مقرر تحویل خواهد شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته