دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته دهم لیگ برتر؛

جدال جذاب استقلال و سپاهان در آزادی

تیم‌های استقلال و سپاهان حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.
کد خبر : 320874

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دهم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری چهار دیدار دنبال می‌شود که در مهم‌ترین بازی استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.


آبی‌پوشان پایتخت از دو بازی گذشته 6 امتیاز گرفته‌اند و موفق شدند تا رده پنجم جدول رده‌بندی بالا بیایند. وینفرد شفر در بازی امروز نمی‌تواند از پژمان منتظری، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، آرمین سهرابیان، مرتضی آقاخان و میثم تیموری به‌خاطرِ مصدومیت و محرومیت استفاده کند اما بازگشت فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی می‌تواند خبر امیدوارکننده‌ای باشد.  


در سمت مقابل سپاهان که هفته گذشته با پنالتی مشکوک دقیقه 96 موفق به شکست سپیدرود رشت شد، این هفته برای برتری برابر استقلال با امیر قلعه‌نویی انگیزه‌های متفاوتی دارد. زردپوشان اصفهانی با 19 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و باتوجه به اینکه پدیده روز گذشته در خانه نفت مسجدسلیمان برنده شد و به امتیاز 23 رسید، برای آنکه فاصله‌اش با صدرنشین زیاد نشود به‌دنبال کسب سه امتیاز این دیدار مهم است.


تراکتورسازی 13 امتیازی که در رده هفتم جدول قرار دارد برای آنکه از جمع مدعیان خارج نشود امروز در تبریز به‌دنبال برتری برابر سپیدرود رشت است. تیمی که با پیروزی بیگانه و با سه امتیاز در انتهای جدول 16 امتیازی ایستاده است. 


پارس جنوبی جم که هفته گذشته در بازی جنجالی موفق به پیروزی در خانه استقلال خوزستان شد، به فکر برتری برابر صنعت‌نفت آبادان است. تیمی که هفته گذشته موفق شد اولین پیروزی این فصل را با شکست تراکتورسازی مدعی جشن بگیرد. پارس جنوبی با 12 امتیاز در رده هشتم ایستاده و صنعت‌نفت با 9 امتیاز در رتبه یازدهم است.


فولاد و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز دربی این استان را برگزار می‌کنند. هر دو تیم که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند، وضعیت جالبی را در جدول ندارند و با 9 امتیاز در رده‌های دوازدهم و سیزدهم جدول هستند. بدون تردید برتری در این مسابقه یک تیم را از بحران خارج و تیم دیگر را وارد حاشیه می‌کند. 


برنامه ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر: 


جمعه 4 آبان 
تراکتورسازی تبریز- سپیدرود رشت- ساعت: ‏16‏  ورزشگاه: یادگار امام تبریز

رضا عادل – محمدرضا ابوالفضلی – حمیدرضا کنعانی – علی میرغفاری
ناظر: محمود رفیعی


پارس جنوبی جم- صنعت‌نفت ‏آبادان- ساعت: ‏16:45‏  ورزشگاه: تختی جم
بیژن حیدری – حسن انتظاری – مهدی شفیعی – مهدی مرجان زاده
ناظر: مسعود مرادی


فولاد خوزستان- استقلال خوزستان- ساعت: ‏17‏  ورزشگاه: غدیر ‏اهواز
جواد محمدی – سعید قاسمی – قهرمان نجفی – یاسر همرنگ
ناظر: حسین نجاتی


استقلال تهران- فولاد مبارکه ‏سپاهان- ساعت: ‏16:45‏  ورزشگاه: آزادی تهران
رضا کرمانشاهی – سجاد طوری – یعقوب سخندان – رضا مهدوی
ناظر: حاتم بک پور


شنبه 5 آبان ماه
سایپا تهران- پرسپولیس تهران‏- ساعت: ‏16:45 ‏ ورزشگاه: تختی تهران

حسین زرگر – رضا سخندان – محمد عطایی – سعید رحیمی مقدم
ناظر: اسماعیل صفیری


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته