دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1397 - 21:41
غلامی تأکید کرد:

تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی برای تأسیس دانشگاه استاد فرشچیان

وزیر علوم و فناوری گفت: جای تشکر دارد که دانشگاه آزاد اسلامی و آقای دکتر ولایتی برای تأسیس دانشگاه استاد فرشچیان قدم پیش گذاشتند.
کد خبر : 320138
AG8I9426.jpg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصور غلامی عصر امروز در آیین افتتاحیه دانشگاه هنرهای اسلامی استاد محمود فرشچیان اظهار کرد: یک ماه پیش که تلفنی محضر استاد فرشچیان صحبت‌ کوتاهی داشتم از این برنامه اطلاع نداشتم.
وی با اشاره به شیوه آموزش استاد-شاگردی افزود: استاد فرشچیان موجب فخر ایران و ایرانی است. جای تشکر دارد که دانشگاه آزاد اسلامی و آقای دکتر ولایتی قدم پیش گذاشتند، وزارت علوم هم از هر نوع حرکت نو و روش‌های تکمیلی اصلاح‌کننده در روش‌های آموزشی به‌خصوص در حیطه هنر استقبال می‌کند.
غلامی اظهار کرد: هنرشناس با کلاس تربیت می‌شود اما هنرمند نه. انتخاب دانشجو یا هنرجو از طریق سؤال و جواب‌های معمول ممکن نیست چون آن قابلیت و ظرفیت به این روش شناخته نمی‌شود. هر کسی کنار استاد است قرار است موجب فخر او شود پس از اول باید ظرفیت داشته باشد و در کنار یک چشمه جوشان هنر این ظرفیت را به فعلیت برساند.
وی در پایان افزود: امیدواریم این دانشگاه بتواند الگوی خوبی برای تربیت هنرمندان باشد و ما هم هر کاری از دستمان بربیاید کمک خواهیم کرد.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته