دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 00:54
سرمربی تیم کاله در گفتگو با آنا:

4 تیم در لیگ والیبال متفاوت از همه تیم‌ها هستند/ عدم شناخت از تیم شهرداری تبریز

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: به نظرم تیم‌های پیکان، خاتم و ورامین با تیم‌های دیگر تفاوت زیادی دارند و‌ مهر‌ه‌های زیادی جذب کردند.
کد خبر : 319238

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره هفته اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال و پیروزی تیمش شهرآرای مشهد گفت: تیم‌هایی که امسال در لیگ برتر حضور پیدا کردند به دلیل اینکه تمرینات کمی دیر شروع شد همگی بازی‌های تدارکاتی کمی دارند، تیم ما همین شرایط را داشت و با بازی‌های تدارکاتی کمی به میدان آمدیم. خوشبختانه کاله توانست در بازی نخست به پیرزی برسد. البته تیم مشهد هم  تیم  خیلی خوبی بود و بازیکنان باتجربه‌ای‌ داشت. 


وی گفت: یکی از دلایل پیروزی تیم ما این بود که خطاهای کمتری داشتیم و به همین خاطر به پیروزی رسیدیم. با این حال باید بازی‌های بیشتری انجام دهیم تا در طول لیگ نقاط ضعفی که داریم را رفع کنیم.


عطایی در مورد کیفیت لیگ برتر والیبال در این فصل اظهار کرد: امسال همه تیم‌ها قدرتمند ظاهر شدند و رقابت‌ بین همه فشرده است، البته به نظرم تیم‌های پیکان، خاتم و ورامین با تیم‌های دیگر تفاوت زیادی دارند و‌ مهر‌ه‌های زیادی جذب کردند، ضمن اینکه امسال 9 بازیکن تیم ملی لژیونر شدند و با این شرایط طبیعی است که کیفیت لیگ کمی افت کند. با این حال باید در ادامه ببینم  بازی‌ها به چه صورت خواهد بود.


سرمربی کاله در پاسخ به اینکه در هفته دوم با تیم شهرداری تبریز بازی دارند و این بازی چطور است؟ عنوان کرد: شناخت زیادی روی تیم شهرداری تبریز نداریم، اما همه تلاش خودمان را به‌کار می‌گیریم که برابر این تیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته