دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1397 - 05:45
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

دانشگاه؛ محل نقدهای صریح/ روشنگری تشکل‌ها از FATF کافی نبود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه جایگاه طرح نظرهای مختلف است و نقدهای جدی باید با صراحت، بدون ملاحظات و محدودیت‌ها‌ی بیرونی صورت بگیرد.
کد خبر : 318328

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره لزوم تبیین مسائل فرهنگی، سیاسی و... جامعه در دانشگاه‌ها اظهار کرد: لازم است که جریان‌های دانشجویی در هر موضوعی و به‌ویژه حوزه‌هایی که به سرنوشت جامعه مربوط است ورود کنند.


وی افزود: دانشگاه جایگاه طرح نظرهای مختلف است و نقدهای جدی باید با صراحت، بدون ملاحظات و محدودیت‌ها‌ی بیرونی صورت بگیرد.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره تبیین و روشنگری لوایح FATF ازسوی تشکل‌های دانشجویی عنوان کرد: تصور می‌کنم که تبیین این لوایح از سوی تشکل‌ها کافی نبوده است، البته یکی از دلایل اصلی این بود که ماجرای تصویب این طرح با ابتدای ترم همزمان شد و  اتفاقات اصلی در تابستان  رخ داد.


رستمی در پایان گفت: لازم است دانشگاه در موضوعات این‌چنینی ایفای نقش کرده و بررسی‌های علمی و کار کارشناسی‌‌شده  انجام دهد و نتیجه بررسی‌ها را به مراکز تصمیم‌گیر کشور ارائه دهد.


انتهای پیام/4007/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
۰
امیدوارم مسئولین در هر زمینه عدالت رو رعایت کنن و به مشکلات دانشجویان توجه کنن.
هلدینگ شایسته