دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 14:04
فرمانده پلیس راه کشور خبر داد:

ممنوعیت عملیات عمرانی در استان‌های مرزی/ آماده‌باش نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس از 28 مهر

فرمانده پلیس راه کشور از ممنوعیت عملیات عمرانی در استان‌های مرزی در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر : 317921
258.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار محمدحسین حمیدی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین با اشاره به تلاش نیروهای راهور ناجا در سال گذشته اظهار کرد: با توجه به آمار و ارقام موجود در پلیس راهور ناجا در سال گذشته میزان تردد از جاده‌های مواصلاتی به مرزهای غربی و جنوبی کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته و از طرفی با تدابیر نیروهای راهور ناجا که در جاده‌ها مستقر هستند، میزان تصادفات در ایام اربعین کاهش داشته است و امیدواریم امسال با تلاش مضاعف راهوران ناجا تلفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته نیز کاهش چشمگیری داشته باشد.


وی ادامه داد: به‌دلیل نزدیکی حمل‌و‌نقل ریلی به مرزهای چذابه و شلمچه توصیه می‌کنیم تا زائران درصورت امکان از این دو مرز تردد کنند چرا که میزان جمعیت در مرز مهران بالا خواهد بود؛ در سال گذشته تردد جمعیت از مرز مهران طبق روال گذشته بوده اما تردد از دو مرز شلمچه و چذابه افزایش یافت.


فرمانده پلیس راه کشور افزود: کلیه عملیات عمرانی از 28 مهر تا 14 آبان در جاده‌های استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان و مرکزی ممنوع است و از طرفی صدور بارنامه برای شرکت‌های حمل‌و‌نقل عمومی به جز مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع خواهد بود.


حمیدی با بیان اینکه کنترل ناوگان بار و مسافر از مبدأ در طول طرح اربعین تشدید می‌شود ادامه داد: همچنین تردد خودروهای ترانزیت در زمان اجرای طرح ترافیکی اربعین از 3 مرز غربی کشور ممنوع است. تمامی نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس از 28 مهر تا پایان طرح در آماده‌باش کامل هستند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکسی‌های ون و سایر تاکسی‌های شهری از تاریخ 28 مهر تا 14 آبان حق مرخصی گرفتن ندارند و همچنین اتوبوس‌های درون‌شهری فاقد مجوز، اجازه تردد در نقاط مرزی را نخواهند داشت.


انتهای پیام/4076/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته