دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1397 - 10:40
سردار اشتری اعلام کرد:

استقرار نیروهای پلیس از 24 مهر در مرز مهران/ حداکثر زمان عبور زائ

فرمانده ناجا با بیان اینکه حداکثر زمان عبور زائران از مرز بین 3 تا 5 ثانیه است، گفت: نیروهای پلیس از 24 مهر در مرز مهران مستقر خواهند شد.
کد خبر : 317876
025.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با ابراز امیدواری نسبت به همکاری بیش از پیش با همه دستگاه‌های متولی امنیت در استان ایلام گفت: در آستانه ایام اربعین حسینی(ع) هستیم و نیروی انتظامی مسئولیت تردد و امنیت زائران و همچنین ارائه خدمات انتظامی به این عزیزان را بر عهده دارد؛ لذا با تمهیدات انجام‌شده و تجربیات سال‌های گذشته امیدواریم امسال بیش از سال‌های گذشته بتوانیم به زائران خدمت‌رسانی کنیم.


وی گفت: در سال‌های اولیه آغاز راهپیمایی اربعین بی‌نظمی‌هایی در تردد زائران صورت می‌گرفت که خوشبختانه با تلاش ناجا و دیگر نهادها نواقص سال‌های گذشته برطرف شده و امیدواریم امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم بهتر از قبل در خدمت زائران باشیم.


اشتری به برگزاری جلسات مشترک بین مسئولان استان ایلام و مسئولان عراقی برای سهولت در تردد زوار اشاره کرد و گفت: از ماه‌های گذشته جلسات متعددی برای سهولت در تردد زائران انجام گرفته است و حداکثر عبور زائران از مرز بین 3 تا 5 ثانیه خواهد بود.


فرمانده ناجا به ارائه خدمات از مبدأ حرکت زائران از شهرهای خود اشاره کرد و گفت: نیروهای ما در مسیر زائران در خدمت کاروان‌ها و زائرانی که به سمت مهران می‌آیند هستند و امیدواریم با همکاری مردم و یاری خدا خدمت‌رسانی به نحو مطلوب انجام شود؛ همچنین مراسم بزرگ اربعین امسال توسط سیستم‌های مانیتورینگ رصد خواهد شد.


وی به ارائه خدمات نیروهای پلیس به زائران اشاره و اظهار کرد: نیروهای ناجا ضمن ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی از کمک کردن به افراد ناتوان و کودکان نیز مضایقه نمی‌کنند و برای حمل بار افراد ناتوان نیز مأموران ناجا به این عزیزان کمک خواهند کرد.


اشتری با اشاره به رصد مسیرهای تردد زائران از طریق پهپادها گفت: تعدادی پهپاد در اختیار هوا‌ناجا قرار گرفته تا مسیرها را از لحاظ امنیتی و ترافیکی رصد کنند. مأموران ناجا از 24 مهر در مرز مهران مستقر خواهند شد.


فرمانده ناجا در پایان به تأکید بر انسجام مسئولان استانی و سایر دستگاه‌های دخیل در رابطه با راهپیمایی بزرگ اربعین افزود: امیدواریم به برکت امام حسین(ع) و همت نیروهای سپاه، ارتش، بسیج، وزارت اطلاعات و دستگاه قضائی مشکل خاصی به‌وجود نیاید و به امید خدا زائران با آرامش کامل به زیارت امام حسین(ع) مشرف شوند.


انتهای پیام/4076/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته