دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1397 - 10:49
رئیس دانشگاه پیام‌نور مطرح کرد:

پتانسیل دانشگاه پیام‌نور در ایجاد نشاط جسمی و روانی جامعه

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه پتانسیل خوبی برای ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روانی دارد.
کد خبر : 316393

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدرضا زمانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی، اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور در کنار آموزش و پژوهش و مسائل فرهنگی، افتخار پیگیری ورزش دانشگاهی در سطح همگانی و قهرمانی را دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور دارای 400 هزار دانشجو در حال تحصیل در مقاطع مختلف، 4 هزار هیأت علمی و 500 واحد دانشگاهی در داخل کشور و بیش از 50 واحد و نمایندگی در خارج کشور است، گفت: این دانشگاه پتانسیل خوبی برای ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روانی و گسترش روحیه ورزشی در جامعه دارد.

زمانی ادامه داد: در تمام دنیا فدراسیون‌هایی که ریشه ورزش آن‌ها در دانشگاه است، موفق‌تر هستند. امروزه علم به کمک ورزش آمده و توان ورزشکار را برای مسائل مختلف ورزشی ارتقا می‌دهد. افرادی که پتانسیل شخصی خود را همراه با برنامه‌ریزی فدراسیون‌های ورزشی که ریشه در مراکز علمی دانشگاهی دارد، می‌توانند رکورد هاهی جهانی را شکست بدهند.

وی افزود: در دانشگاه پیام‌نور ۱۵۰ مجتمع فرهنگی در سراسر کشور دارد و ۲۸ هزار دانشجوی تربیت‌بدنی که باوجود مشکلات ۶۰۰ مدال ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کرده‌اند. در یک سال گذشته دانشگاه پیام‌نور در میدان مختلف درخشیده است.

انتهای پیام/4060

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
یک پیام نوری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
۰
دانشگاه پیام نور اصلا از این پتانسیل قوی به خوبی استفاده نمی کنه
هلدینگ شایسته