دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1397 - 02:16
مسئول قرارگاه دانشجویی شهید همدانی مطرح كرد:

پیگیری مطالبات مردمی از سوی قرارگاه دانشجویی شهید همدانی

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید همدانی استان همدان گفت: این قرارگاه با تشکیل 9 کارگروه تخصصی به‌دنبال پیگیری مطالبات جامعه و مشکلات استان است.
کد خبر : 315648
1433898.jpg

صادق محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در قرارگاه شهید همدانی 9 کمیته و کارگروه تخصصی مطالبه‌گری تشکیل شده است.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی ازجمله این کارگروه‌هاست.

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید همدانی عنوان کرد: تاکنون برنامه‌هایی از جمله دعوت از نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برای حضور در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی صورت گرفته است.

محمدی افزود: البته تاکنون تنها یکی از نمایندگان مجلس، دعوت ما را پذیرفته و در جلسات حضور یافته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری جلسه دیگری با حضور مردم و مسئولان استان اعم از استاندار، فرماندار، شهردار، مسئولان دادگستری و نمایندگان مجلس در حال پیگیری است.

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید همدانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه محرومیت‌زدایی عنوان کرد: در حاشیه شهر همدان و درکنار رودخانه فاضلابی، منطقه‌ای با نام قاسم‌آباد وجود دارد که 25 خانوار بدون هیچ زیرساختی در این منطقه زندگی می‌کنند و از حداقل امکانات برخوردار هستند.

محمدی ادامه داد: پا پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کمیته محرومیت‌زدایی قرارگاه شهید همدانی و دعوت از نمایندگان برای حضور در منطقه، گازکشی این روستا به‌صورت کامل انجام شد و آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: قرارگاه شهید همدانی از پیشینه خوبی برخوردار است و پس از مطالعه و بررسی مشکلات شهر و استان همدان برنامه‌هایی برای مطالبه از مسئولان در نظر مي‌گيرد و امیدواریم مسئولان نیز در این راه تعامل خوبی با ما برقرار کنند.

انتهای پیام/4007

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته