دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1397 - 16:51
سردار رحیمی:

امنیت اخلاقی، حوزه حساسی است/ پلیس نسبت به همه اقشار جامعه نگاهی مسئولانه دارد

رئیس پلیس پایتخت، حوزه امنیت اخلاقی را حوزه‌ای حساس دانست و گفت: پلیس نسبت به همه اقشار جامعه نگاهی مسئولانه دارد.
کد خبر : 310590

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی ویژه کارکنان پلیس امنیت اخلاقی، اظهار کرد: شما کارکنان پلیس امنیت اخلاقی که حیا و عفاف را در جامعه ترویج می‌دهید، باید جایگاه خود را والا دانسته و از حساسیت آن آگاه باشید.


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اهمیت آموزش در این حوزه، افزود: پلیس در زمینه ترویج امر حجاب و عفاف نسبت به گذشته عملکرد بهتر و بیشتری داشته و اگر اقدامات ناجا نبود، بخش مهمی از این حوزه در جامعه لطمه می‌خورد.


وی با اشاره به تلاش دشمنان در بخش‌های اقتصادی و به ویژه اجتماعی و فرهنگی، عنوان کرد: دشمن که در جنگ سخت راه به جایی نبرد، تلاش دارد با راه اندازی جنگ‌های نرم به خصوص در زمینه عفاف و حجاب به جامعه اسلامی ما ضربه وارد کند.


فرمانده انتظامی پایتخت، جایگاه و ارزش کار کارکنان پلیس امنیت اخلاقی را در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر، والا دانست و گفت: باید در این مسیر با تمام قدرت و توان ایستاد و از تبلیغات منفی دشمن نترسید.


رحیمی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای معتبر به حساب می‌آید که در آن حیا و عفت عمومی و خصوصی رعایت شود، گفت: دشمن با تمام توان در جبهه‌های فرهنگی و اجتماعی در حال فعالیت است و ما باید عاقلانه و با برنامه جلوی دشمن ایستادگی کنیم.


این مقام ارشد انتظامی، حوزه امنیت اخلاقی خصوصا، حجاب را امری حساس و مهم برشمرد و افزود: پلیس امنیت اخلاقی فرآیند جدید را در این زمینه به کار بسته که شامل، آموزش‌های اجتماعی، روان‌شناختی و اخلاقی است.


رئیس پلیس پایتخت، نگاه پلیس را به جامعه مسئولانه دانست و خاطرنشان کرد: ما برای هدفی والا به میدان آمده‌ایم و در این راه نهایت صبر را در برابر ناملایمات خواهیم داشت و پای هدف خود می‌ایستیم.


انتهای پیام/4039/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته