دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1397 - 00:02
رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان زنجان:

پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کم هزینه‌تر از رسیدگی قضایی است

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب گفت: پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کم هزینه و کم چالش‌تر از رسیدگی و صدور حکم از مرجع قضایی است.
کد خبر : 297318

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا ار روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، جلسه تعامل مسئولین جهاد کشاورزی زنجان با حضور رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب و حیدری دادرس ویژه رسیدگی به جرایم تغییر کاربری اراضی تشکیل شد.


یارمحمدی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب در این جلسه ضمن تأکید بر حفظ کاربری اراضی کشاورزی برگزاری نشست‌های مشترک را لازم و ضروری برشمرد و افزود: پیشگیری از تغییر کاربری اراضی کم هزینه و کم چالش‌تر از رسیدگی و صدور حکم از مرجع قضایی بوده و باید مسئولین جهاد کشاورزی به وظایف ذاتی خود در راستای اجرای صحیح تبصره ۲ ماده ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها عمل کنند.


وی با اشاره به اینکه هرچقدر شکایت‌ها بصورت کامل و قانونی در دادگاه‌ها مطرح شود، قطعاً آراء دادگاه‌ها نیز به همین جهت به صورت متقن و در کمترین زمان صادر خواهد شد، اظهار کرد: در همین راستا محاکم زنجان شعبه خاصی را برای رسیدگی به جرایم تغییر کاربری اراضی اختصاص داده تا پرونده‌ها در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرند.
در پایان حیدری دادرس ویژه رسیدگی به جرایم تغییر کاربری اراضی و مسئول جهاد کشاورزی و امور اراضی درباره تعامل بین دستگاه‌های ذیربط و دادگستری بحث و تبادل نظر کردند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته