دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1394 - 14:05

فرمانده ارتش لبنان: متعهد به آزادسازی اراضی اشغالی و اسرای ربوده‌شده هستیم

فرنانده ارتش لبنان متعهد شد که اراضی اشغالی لبنان و نیز نظامیان لبنانی ربوده‌شده به‌وسیله گروه‌های داعش و «جبهه‌النصره» را آزاد کند.
کد خبر : 19264

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «البلد»، «جان قهوه‌چی» فرمانده ارتش لبنان صبح امروز جمعه گفت: ارتش تا آزادی آخرین ذره از خاک وطن اشغال‌شده از پای نمی‌نشیند و حفاظت از خاک وطن، مردم و نهادهای داخلی را وظیفه خود می‌داند.


بر اساس این گزارش، «قهوه‌چی» که به‌مناسبت گرامی‌داشت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان (25 می) به یکی از پایگاه‌های نظامی رفته است، خاطرنشان کرد: عید مقاومت و آزادسازی سال جاری در سایه بحران‌های منطقه‌ای، ادامه خلأ ریاست‌جمهوری و ناامنی‌های داخلی قرار گرفته است اما مطمئنا ارتش لبنان قادر است از همه بحران‌ها سربلند بیرون آید. وظیفه ملی ما این است که تا پای جان و با شجاعت به مقابله با نقشه‌های دشمن صهیونیست برخیزیم و از امنیت ملی خود دفاع کنیم.


وی افزود: پس از آنکه جنوب لبنان به میدان بازی برای دشمن اسرائیلی تبدیل شد و فتنه داخلی شکل گرفت، با اراده فرزندان این ملت دفاع از کشور انجام شد و با حمایت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) توانستیم قدرت خود را به رخ گروه‌های تروریستی بکشانیم و شوکت ظاهری آن‌ها را در هم بشکنیم.


گروه‌های تروریستی داعش و «جبهه‌النصره» گروهی از نظامیان لبنانی را در ماه آگوست سال 2014 در خلال درگیری‌های پنج روزه در شهر «عرسال» واقع در شرق لبنان ربودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته