دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1396 - 15:07

بازداشت یک تروریست در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه

ارتش لبنان از بازداشت یک تندروی فلسطینی مسلح به اتهام دست داشتن در حملات تروریستی در لبنان در ماه رمضان گذشته خبرداد.
کد خبر : 191341

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پایگاه خبری العالم، شبکه روسیاالیوم به‌نقل از منابع امنیتی گزارش کرد گروه‌هایی در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان یک تندرو را که به اتهام دست داشتن در حملات موشکی تحت تعقیب بود، تحویل ارتش لبنان دادند.


این منابع تصریح کردند، این گروه‌ها، خالد السید را بامداد امروز در نزدیکی ایست بازرسی در خارج از اردوگاه عین‌الحلوه در حومه جنوبی شهر صیدا به ارتش لبنان تحویل دادند.


به‌گفته این منبع، السید پیشتر برای جنگیدن در صف گروه‌‌های تندرو علیه ارتش سوریه وارد این کشور شده بود.


ارتش لبنان روز گذشته نیز در عملیاتی در اردوگاه‌های آوارگان سوری در اطراف عرسال، صدها نفر از جمله شماری از تروریست‌های خطرناک داعش و جبهه فتح‌الشام (النصره سابق) را که تحت تعقیب قرار داشتند بازداشت کرد.


پیشتر مقام‌های امنیتی لبنان از عزم راسخ و قطعی خود درباره بازداشت این تروریست به رهبران فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه خبر داده بودند چرا که وی را عامل نخست همه اقدامات تروریستی می‌دانند که به‌تازگی از سوی ارتش لبنان خنثی شده‌اند.


اردوگاه عین الحلوه، بزرگترین اردوگاه پناهندگان فلسطینی در لبنان به شمار می‌آید و هرازچندگاهی شاهد درگیری‌های شدیدی میان افراط‌گرایان تندرو و سایر گروه‌های فلسطینی است که تلاش می‌کنند امنیت داخلی این اردوگاه را برقرار کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش لبنان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته