دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1396 - 08:54

چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود

همزمان با سالروز ولادت جانباز کربلا و برطرف کننده غم و اندوه از چهره سالار و سید شهیدان حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، چهارمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در سالن حزین لاهیجی برگزار می‌شود.
کد خبر : 175550

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ مراسم معنوی چهارمین یادواره دو شهید گمنام آرمیده با اجرای محمد لطیفی و قرائت محمد فلاح دوست قاری ممتاز کشوری و مداحی محمدرضا بذری روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود. سردار محمد احمدیان از راویان برجسته کشوری، سخنران اصلی این مراسم است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و هماهنگ کننده برگزای یادواره با توجه به برکات وجود شهدای گمنام در دانشگاه، بیان کرد: «با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برنامه بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهدا در این مکان برگزار می‌شود و از تمام بزرگواران و آحاد دانشگاهیان و هم استانی‌های گرامی برای شرکت در مراسم دعوت می‌‌کنم.»


محمد حسینی ادامه داد: «برای زنده نگاه داشتن یاد شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایندگی از تمام شرکت کنندگان به قید قرعه به یک نفر کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی اهدا می‌شود.»


25 فروردین سال ۱۳۹۲، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان میزبان دو شهید گمنام بود. یکی از این شهدای گمنام نوجوان 16 ساله‌ای است که در «عملیات والفجر8» در منطقه فاو به شهادت رسیده و شهید دیگر جوان 19 ساله است که در «عملیات خیبر» در منطقه مجنون به شهادت رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته