دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1394 - 14:52

فعالیت غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

معاون پژوهش و فناوری واحد بوشهر از افتتاح غرفه واحد بوشهر در نمایشگاه بین المللی واحد بوشهر با 36 عنوان کتاب خبر داد.
کد خبر : 17459

دکتر داود یحیایی به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نیز در غرفه ای مستقل کتب و مجلات علمی منتشره خود را با تخفیف 50 درصدی برای اعضا هیات علمی و دانشجویان و 35 درصدی برای سایرین در اختیار علاقه مندان قرار داده است.


معاون پژوهش و فناوری واحد بوشهر با بیان اینکه 36 عنوان کتاب توسط واحد بوشهر منتشر شده است، بیان کرد: قریب به پانزده عنوان کتاب نیز در مراحل داوری و اخذ مجوزهای لازم هستند که انشاالله به زودی به چاپ خواهند رسید.


نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از شانزدهم لغایت بیست و ششم اردیبهشت جاری در مصلای امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر امسال برای اولین بار در یک سالن مستقل و مجزا و به شکل انتشارات استانی در این نمایشگاه حضور دارد که مورد توجه مسئولین و علاقه مندان قرار گرفته است.


برخی از مسئولان و معاونان سازمان مرکزی دانشگاه همچون دکتر سید طه هاشمی معاون فرهنگی و دکتر علوی فاضل معاون سنجش دانشگاه آزاد اسلامی از انتشارات واحد بوشهر بازدید کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته