دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1396 - 10:39

کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات: نیامده‌ام که انصراف بدهم

کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در فرانسه تحصیل کرده و از طرف یک حزب ریشه‌دار کاندیدا شده است، تأکید کرد: آمده‌ام تا تجربه همکاری‌ام را در کنار مرحوم هاشمی رفسنجانی برای اعتلای میهن به کار بندم.
کد خبر : 170807

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مصطفی میرسلیم کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور گفت: من امروز برای احقاق حقوق برجای مانده شما مردم بزرگ ایران آمده ام.


وی درباره همکاری خود با جمنا اظهار کرد: از حزب موتلفه اسلامی یک نامزد معرفی شده است. جمنا هم تشکل سیاسی است که همراه ماست. من از ابتدا قبل از اینکه جمنا اعلام موجودیت کند به عنوان نامزد حزب موتلفه اعلام حضور کردم. جمنا بعدا تشکیل شد و در جمنا هم ما با دوستان خود مذاکره کردیم و مقرر شد که همکاری داشته باشیم چون در هدف مشترک هستیم. ان‌شاءلله تشخیص فرد بهتر با مردم است.


وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران تأکید کرد: من که نیامدم انصراف بدهم حزب موتلفه من را کاندیدا کرده که نامزد باشم و بمانم.


میرسلم پیش‌بینی کرد که مشارکت مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با توجه به مسائل کشور و منطقه بیش از 60 درصد باشد.


وی رقیب اصلی خود را ریاست جمهوری اعلام کرد.


کاندیدای حزب موتلفه اسلامی درباره تأثیر انصراف ندادن خود بر وحدت اصولگرایان گفت: انصراف ندادن معادل برهم زدن وحدت نیست. وحدت در نیت و هدف است؛ هر کدام از ما که بتوانیم رأی جمع کنیم خدمت کردیم.


به گزارش آنا، میرسلیم با لباس فرم کار کارکنان ایران خودرو در محل ستاد انتخابات کشور حاضر شد. وی در هنگام سخنرانی در جمع خبرنگاران کلاه ایمنی کارکنان ایران خودرو را نیز در جلوی خود گذاشته بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته