دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در برنامه سرزمین ما بررسی می‌شود؛

پدیده آفرود سواری و تاثیرات آن بر محیط زیست

پنج شنبه ۲۸ بهمن ماه، در برنامه تلویزیونی سرزمین ما، با توجه به افزایش استقبال از سفرهای طبیعت گردی با استفاده از خودروهای شاسی بلند یا همان «آفرود سواری» و تاثیرات این موضوع بر شاخص های زیست محیطی، به بررسی این موضوع پرداخته خواهد شد.
کد خبر : 159264

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی «سرزمین ما» صدوچهاردهمین برنامه، پنجشنبه با حضور سیدمجید میرغضنفری فعال مستقل رسانه و محیط زیست و کویر نورد، به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.


همچنین مهمان تلفنی برنامه، رضا شاه‌حسینی‌مقدم رییس منطقه حفاظت شده پارک ملی کویر خواهند بود که درباره موضوع برنامه و نقطه نظرات خود در مقوله «آفرود سواری» مطالبی را ارائه می‌کند.


در ادامه برنامه و در ارتباط تلفنی با علی‌محمد طهماسبی‌بیرگانی رئیس گروه مطالعات بیابان سازمان جنگل‌ها و مراتع، به موضوع بحران آب و هوا در خوزستان ( گرد و خاک و قطع آب و برق و...) پرداخته خواهد شد.


همچنین در تماس‌های تلفنی جداگانه، گفت‌وگوهایی با محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در باره دلیل قطع درختان باغ فرشته و نیز بهروز رنجبر شهردار بابلسر درباره دپوی زباله‌های این شهر در محل شهرک گلها انجام خواهد گرفت.


در پایان نیز رضا اکبریان مستند ساز، پیرامون فیلم مستند «صدایی در سکوت» تماس تلفنی برقرار خواهد شد.


برنامه سرزمین ما، به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای ایرج میلانی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که پنج شنبه‌ها ساعت ۹:۳۰ صبح پخش می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته