دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1395 - 10:14
آنا گزارش می دهد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همراه و همصدا با ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن/ 3

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، دیروز 22 بهمن و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی علی‌رغم برودت و برفی بودن هوا در بعضی از شهرها، همدوش و همصدا با ملت ایران در راهپیمایی حضور یافته و عزت و عظمت کشورشان را به رخ جهانیان کشیدند.
کد خبر : 158013

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان همزمان با آحاد ملت شریف ایران باعزمی استوار و مشت‌هایی گره کرده در راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم ستمشاهی و روز پیروزی حق بر باطل شرکت کردند و همگام با سایر مردم ولایت مدار کشور عزیزمان با سر دادن شعار علیه دشمنان اسلام و ایران، انزجار خود را از آنان اعلام داشتند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.


دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با خروش یکپارچه ملت بزرگ ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به همراه سایر اقشار و مردم این شهرستان با آرمان‌های امام راحل (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.


راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بوکان با شرکت اقشار مختلف مردم، بازاریان، اصناف، روحانیان، اعضای هیات رئیسه واحد بوکان، استادان، دانشجویان، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد و شرکت کنندگان بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید میثاق کردند.


نماینده و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روز جمعه در راهپیمایی 22 بهمن بوکان اظهار کرد: وجود ولایت فقیه و حضور گسترده مردم در کنار آن موجب شد تا انقلاب اسلامی ایران 38 سال قبل به پیروزی برسد و حکومت ظالم پهلوی درهم بشکند.


محمد قسیم عثمانی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) اختناق طاغوتی را در هم شکست و حکومت مبتنی بر دین و مردم را بنا نهاد تا مردم سالاری دینی به عنوان تنها مسیر حکومت کشور استقرار یابد و به یک الگو برای جهانیان تبدیل شود.


عثمانی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مدل جدیدی را در حکومت داری به جهان عرضه کرد که می تواند برای سایر کشورهای اسلامی یک شیوه پیشرفته و آرمانگرایانه باشد.


در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رئیس، مسئولان، کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم به صورت دسته جمعی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.


دانشگاهیان واحد جهرم با در دست داشتن پلاکارهایی با اعتراض به سیاست‌های استعماری آمریکا، و سیاست‌های اشغالگرانه اسرائیل غاصب، وفاداری خود به آرمانهای انقلاب اسلامی ابراز کردند از جمله صحنه های دیدنی مراسم، حضورکارکنان با خانواده های خود به ویژه فرزندان خود بود که شادابی ونشاط زیبایی را به مراسم داده بود.


این مراسم از چهارراه دفاع مقدس جهرم شروع وتا جایگاه نماز دشمن شکن جهرم ادامه یافت در پایان دانشگاهیان در نماز دشمن شکن جهرم شرکت کردند.


دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان همراه با مردم غیور و ولایت مدار صوفیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را رقم زدند.


شرکت کنندگان از ابتدای خیابان آزادی با در دست داشتن پلاکارد‌ها و پرده نوشته‌ها و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل 38 سال توطئه و تحریم استکبار جهانی را محکوم کرده و با اعلام انزجار از آمریکا و اسرائیل پایبندی و حمایت همه جانبه خود را از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.


دانشگاهیان با برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر حرکت و قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی از سوی مسئول روابط عمومی دانشگاه و حضور پرشور در نماز جمعه حضور حداکثری در این مراسم داشتند.


همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، همراه با مردم مومن و شهید پرور شهرستان تنگستان، در حالی که تصاویری از امام راحل، مقام معظم رهبری را در دست داشتند با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه بر ادامه راه شهدا و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.


هیات رئیسه،کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار همگام و همصدا با آحاد ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در یوم الله۲۲ بهمن با صدای طنین مرگ بر آمریکا و اسرائیل و ابادی مزدوران وابسته یک بار دیگر با حضور حماسی خود همراه با مسیرهای راهپیمایی کنندگان مردم شهرستان رودبار اقتدار و حضور همیشه در صحنه خود را اعلام داشتند و به دشمنان اسلام نشان دادند که ما همچنان در مقابل ظالمان جهانخوار و مستکبران عالم ایستاده ایم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم‌.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار با نمایشگاه مسابقه کودکان به مناسبت دهه فجر در روز۲۲ بهمن که با بیش از ۵۰۰نقاشی در شهرستان رودبار برای شرکت در مسابقه با ارائه نقاشی به واحد ارسال کردند. این واحد با نمایش درروز حماسی ۲۲ بهمن در معرض دید راهپیمایی کنندگان در مسیرهای راهپیمایی قرار داد که مورد استقبال شرکت کنندگان در راهپیمایی قرار گرفت.‎


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پر شور داشتند.


همزمان با یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت همراه و همگام با مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان مینودشت در راهپیمایی پرشور و دشمن شکن 22 بهمن شرکت کردند.


دانشگاهیان واحد مینودشت با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خاطره شهدای گرانقدر این انقلاب ونظام، یک بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و مانند گذشته نقشه و دسیسه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور داشت.


همراه و همزمان با ملت بیدار ایران اسلامی، مسئولان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز نیز حضوری چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان الیگودرز داشتند.


در این راهپیمایی که از میدان آزادی این شهر تا مصلای قدس ادامه داشت شرکت کنندگان خشم و انزجار خود را از تهدیدهای دشمنان اعلام و بر بیعت خود با آرمانهای امام(ره)، انقلاب و رهبری تاکید کردند.


هیات رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.


هیات رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همراه و همگام با سایر اقشار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.


مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در نی ریز از مقابل مسجد ولی عصر(عج) این شهرستان آغاز و تا مصلی بزرگ نی ریز و گلزار مطهر شهدا ادامه داشت.


حاضران در این همایش عظیم ملی با تجدید عهد با آرمان‌های خمینی کبیر(ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر بر مواضع استکبارستیزی خود ایستاده و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از سیاست‌های مذبوحانه دشمنان قسم خورده انقلاب و ایران اسلامی نشان دادند.


در پایان این راهپیمایی، شرکت کنندگان با حضور در مصلای عظیم نی ریز و استماع سخنان فرماندار شهرستان و بیانیه پایانی، فریاد کوبنده الله اکبر سر دادند.


دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی واحد بهشهر همگام با مردم در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردند.


به منظور پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و بیعت با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، جامعه دانشگاهی واحد بهشهر با حضور رئیس، معاونان، استادان، کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان متعهد به نظام و انقلاب اسلامی در راهپیمایی مراسم با شکوه ۲۲ بهمن حضور پر رنگی را به عمل آوردند.


در این راهپیمایی اعضای مجموعه دانشگاهی بهشهر دوشادوش یکدیگر در کنار آحاد مردم در روز ۲۲بهمن از چهاراه استقلال به سمت مصلای شهرستان به همراه سایر اقشار مردم حرکت کرده و به عنوان عضو کوچکی از خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی تجدید میثاقی دوباره با انقلاب شکوه‌مند اسلامی را رقم زدند.


دکتر فضل شیردل شهمیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر گفت: «استادان کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور درخشان در راهپیمایی ۲۲بهمن به جهانیان ثابت کردند که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد اسلامی است که در طول سالیان متمادی با عزت و استقلال در سنگر علم و دانش با توطئه‌های سازمان یافته دشمنان انقلاب مقابله می‌کنند و امیدواریم همه مسئولان وظیفه نگهداری و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی و انتقال آرمان‌ها و اهدافی که این انقلاب مبتنی بر آن شکل گرفت را به نحو احسن به پیش ببرند.»


جمعی از کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام با حضور در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال نفرت و انزجار خود را از اقدامات غیرقانونی و ضد ایرانی اسلامی ترامپ رئیس جمهورجدید آمریکا نشان دادند.


خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تربت جام در این راهپیمایی عظیم همچون سال‌های گذشته همراه و هم صدا با سایر اقشار جامعه با سردادن شعارهای ضد استکباری با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل پیام خود در حمایت همه جانبه از ارزش های ناب نظام جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در برابر زورگویی های دشمنان اسلام را به گوش جهانیان رساندند.


همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر به همراه سایر مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی دوشادوش مردم ولایتمدار و آگاه این شهر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل با ابراز خشم و انزجار خود از استکبار جهانی، با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


در این راهپیمایی که ساعت 9 صبح از میدان بسیج شهرستان نیکشهر آغاز و تا تجمع در دبیرستان امام رضا(ع) ادامه داشت ابتدا مهندس صالحی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب به تشریح وقایع اخیر در سطح منطقه و جهان و شرایط اقتصادی و معیشتی مردم پرداخت.


میهمان ویژه راهپیمایی نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان بود که از شور و شوق مردم در راهپیمایی اظهار شگفتی و تشکر کرد.


وی با توجه به تحریم های جدید امریکا بر علیه کشورمان و به ویژه تحریم ورورد اتباع هفت کشور به امریکا، این تحریم ها را فقط بهانه ای دانست و افزود: امریکا سالهاست که با ملت ایران دشمنی دارد و این برای ما تازگی ندارد و این نشان دهنده خباثت این کشور است.


اجرای برنامه های متنوع، سرود دانش آموزی،قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم های امریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های این مراسم بود. راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشکوه‌تر از سالهای گذشته در شهرستان نیکشهر برگزار شد.


دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان همراه با سایر اقشار مردم شهرستان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کردند.


در حاشیه این مراسم دکتر حمیدرضا خدایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان با قدردانی و تشکر از استادان، کارکنان و دانشجویان که با حضور پرشور وحماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و همبستگی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند، گفت: «شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی و ملی همه آحاد مختلف مردم ایران اسلامی است و دانشگا‌هیان به عنوان قشر روشن‌فکر و علمی جامعه وظیفهٔ خود می‌دانند که در این صحنه‌ها حضور پررنگ و پر شوری داشته باشند و همگام با دیگر مردم با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار، به جهانیان اعلام دارند.»


هیأت رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد بناب در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن حضوری گسترده داشتند.


همزمان با سراسر کشور، دانشگاهیان واحد بناب نیز با حضور گسترده خود در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن، همبستگی و اتحاد خود را به نمایش گذاشته و انزجار و آمادگی خود را به دشمنان جمهوری اسلامی نشان دادند.




رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد اظهار کرد: «جنبش دانشجویی در ایران با آغاز نهضت روحانیت به این حرکت عظیم پیوست و دانشجو و دانشگاه دوشادوش روحانیت یکی از بازوهای اساسی این نهضت بوده و امروز دانشجویان طلایه داران و پیشتازان انقلاب اسلامی هستند.»


به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام جلیل درویشی در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور رئیس واحد حاجی آباد، استادان، دانشجویان، کارکنان این واحد دانشگاهی و مردم، مسئولان و روحانیون همیشه در صحنه حاجی آباد برگزار شد، در جمع راهپیمایان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم با تبریک این روز شکوهمند در تاریخ ایران اسلامی 22بهمن را روزی مقدس در تاریخ انقلاب برشمرد.


وی گفت: «در این روز عظمت و قدرت اسلام بر کفار خودنمایی کرد و کشوری که تحت سیطره آمریکا و همپیمانانش بود با رهبری مجاهدانه معمار کبیر انقلاب به پیروزی و استقلال و آزادی همیشگی دست یافت.»
وی افزود: «22بهمن یادآور حماسه تاریخی ملتی قهرمان است که با نثار خون بیش از230هزار شهید و جانفشانی های تعداد زیادی جانباز و ایثارگر و آزاده به ثمر نشسته است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته