دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 08:14

اشتغال و تولید اهرم‌های مبارزه اقتصادی هستند

اشتغال و تولید اهرم‌های مبارزه اقتصادی هستند
رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان تأکید کرد: اشتغال و تولید به‌عنوان اهرم‌هایی در مبارزه اقتصادی بوده و برگزاری رویداد صدرا بیانگر این موضوع است.
کد خبر : 911019

محمدرضا یمقانی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان نقش دانشگاه در تحقق شعار سال اظهار کرد: دانشگاه به‌عنوان یکی از فعال‌ترین اقشار مردم در صحنه علم می‌درخشد و می‌تواند کمک زیادی به ساخت و تولید محصولات و فناوری‌ها و گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان کرده و در نتیجه به رفع تحریم‌ها و افزایش تولید کمک کند.

وی افزود: دانشگاه می‌تواند با فعالیت علمی و فناورانه موجب تولید باکیفیت و کمیت بالاتر شود و دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن استادان هیئت علمی در این امر مهم اثرگذار است.

اشتغال و تولید اهرم‌های مبارزه اقتصادی هستند

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی متذکر شد: اشتغال و تولید به‌عنوان اهرم‌هایی در مبارزه اقتصادی بوده و برگزاری رویداد صدرا بیانگر این موضوع است.

بیشتر بخوانید:

رقابت ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در رویداد صدرا لاهیجان

یمقانی ضمن برشمردن مزایای رویداد صدرا عنوان کرد: این رویداد به همراه طرح پویش به دانشجویان کمک می‌کند تا به صورت کارآموز در نیسمال‌های مختلف در شرکت‌ها، واحد‌های اقتصادی و بنگاه‌های مربوط مشغول به کار شوند و در صورت دیدن آموزش‌های متناسب و مرتبط جذب آنها شوند، به این ترتیب یکی از مشکلات کشور که بیکاری فارغ‌التحصیلان و دانشجویان است مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته