بوشهر
بیشترهاشمی:
«کیفیتبخشی به عملکرد مدیران» طرحی نوین و دارای اهداف والاست
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر تأکید کرد: «کیفیتبخشی به عملکرد مدیران» طرحی نوین و دارای اهداف والاست.
هدف دانشگاه آزاد از مدارس سما اقتصادی نیست
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر تأکید کرد که هدف دانشگاه از داشتن مدارس سما درآمد اقتصادی نیست، بلکه مدارس باید همطراز نام دانشگاه باشند.
برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی معلمان مدارس سمای بوشهر
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر از برپایی نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی معلمان این مدارس بهمناسبت بزرگداشت مقام معلم خبر داد.
دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانشگاه در کنار تدریس علوم و دانش به معنای واقعی محل تربیت و فرهنگسازی در جامعه باشد تا بتوان خودباوری و خودشکوفایی که مبحث رأس این هرم است را به منصه ظهور رساند.
به مناسبت گرامیداشت هفته معلم صورت گرفت؛
رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانشآموزان سما
همزمان با گرامیداشت هفته معلم از هشت کتاب کودک نوشته دانشآموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر رونمایی شد.
کارگروه تخصصی ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل میشود
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه خبر داد.
همزمان با هفته معلم؛
گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
همزان با هفته معلم، گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر با حضور مسئولان غبارروبی شد.
در مراسم بزرگداشت «روز روانشناس و مشاور» مطرح شد؛
رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله میگیرد/ افزایش تعداد کلینیکهای درمانی
مسئولان دانشگاه آزاد بوشهر در مراسم بزرگداشت «روز روانشناس و مشاور» با بیان اینکه رشته روانشناسی بهتدریج از شکل سنتی فاصله میگیرد، از افزایش تعداد کلینیکهای درمانی خبر دادند.
سروریمجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس میشوند
قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدارس عالی مهارتی بهعنوان طرح راهگشا با توجه به نیاز صنایع و رفع این نیازها در مناطق تأسیس میشود.
استارتآپی که به فنبازاری بینالمللی تبدیل شد
ارائه خدمات بازرگانی و بازاریابی به شرکتهای فناور و دانشبنیان
در گفتوگو با آنا عنوان شد؛
بینیازی به تولید خارجی بهترین تجربه برای دانشبنیانها/ کولرهای دوتکه خورشیدی طراحی و اجرا شد
رئیس دانشگاه آزاد بوشهر مطرح کرد؛