دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 16:55
خدایی اعلام کرد؛

دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب میزبان «رویداد صدرا»

دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب میزبان «رویداد صدرا»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اعلام کرد که رویداد صدرا با محور (صنعت، دانشگاه و راه اشتغال) ۶ و ۷ خرداد در این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 911421

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه فرآیند برگزاری رویدا صدرا و ارتباط دانشگاه با صنعت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این نشست از برگزاری رویداد صدرا به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در تاریخ ۶ و ۷ خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: در راستای عملیاتی شدن طرح پویش اشتغال دانشجویان و ایجاد فرصت اشتغال برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب سلسله رویداد‌های صدرا برای نخستین‌بار به صورت نمایشگاه در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

پیام خدایی افزود: همکاری و ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با اداره فنی و حرفه‌ای و واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی از را‌های مهارت‌آموزی و پرورش نیروی انسانی ماهر و کارآمد است و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و شهرک صنعتی درراستای ایجاد مرکز پویش اشتغال دانشجویان، این طرح را یکی از را‌ه‌های ایجاد اشتغال برای دانشجویان در حال تحصیل و همچنین فارغ‌التحصیلان این دانشگاه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته