دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 10:37

حضور پررنگ شرکت‌های خدماتی تولیدی در رویداد صدرا

حضور پررنگ شرکت‌های خدماتی تولیدی در رویداد صدرا
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از حضور پررنگ شرکت‌های خدماتی تولیدی در رویداد صدرا خبر داد.
کد خبر : 911279

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سهیل شکری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در مراسم گشایش «رویداد صدرا» در این دانشگاه گفت: با توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری درباره تحولات در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و صنعتی، سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی شروع به پوست‌اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: در دوره اخیر نگاه ما به کیفی‌سازی بوده و دنبال تربیت دانشجویانی هستیم که نیاز جامعه و صنعت را برآورده کنند و برای اینکه به این هدف برسیم باید ببینیم نیاز در صنایع مختلف کشور چگونه است تا این نیاز‌ها سنجیده شود و متناسب با نیاز صنعت ما دانشجو جذب و تربیت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان متذکر شد: «پویش» یکی از طرح‌هایی است که در دانشگاه آزاد اسلامی در حال اجراست که دانشجویان این طرح در قالب کارآموزی علاوه بر تحصیل با صنعت هم آشنا شده و با توجه به ارتباطی که دانشگاه با صنایع برقرار می‌کند، می‌توانند اشتغال همزمان داشته باشند و این طرح موجب افزایش اعتماد به نفس دانشجو و آشنایی با بازار و مهارت‌آموزی می‌شود.

شکری متذکر شد: برای برقراری ارتباط با صنعت کنار طرح پویش نمایشگاهی با عنوان صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) در واحد لاهیجان با حضور صنایع مختلف شرکت‌های خدماتی تولیدی تعریف کردیم.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه آشنایی با فرصت‌های شغلی دانشجویان بوده تا بتوانند توانایی‌ها و علاقه‌شان را در زمینه‌های مختلف ارزیابی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته