دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 22:03

دیدگاه دو کارشناس داوری در مورد صحنه‌ جنجالی بازی استقلال و فولاد

دیدگاه دو کارشناس داوری در مورد صحنه‌ جنجالی بازی استقلال و فولاد
کارشناسان داوری دیدگاه خود را در مورد صحنه‌های مشکوک بازی استقلال و فولاد مطرح کردند.
کد خبر : 911219

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه سرنگون شدن مهرداد محمدی در محوطه جریمه فولاد خوزستان پنالتی بود یا موعود بنیادی‌فر تصمیم درستی گرفت که اعتقادی به پنالتی نداشت، اظهار کرد: بنیادی‌فر به صحنه نزدیک بود و به درستی تشخیص داد خطایی صورت نگرفته است. اگر داور بخواهد چنین برخوردهایی را پنالتی بگیرد باید به اندازه انگشتان دو دست در یک بازی پنالتی بگیرد. بازیکن استقلال نتوانست تعادل خود را حفظ کند و مدافع فولاد فشاری به او نیاورد که پنالتی باشد.

رودنیل در مورد اینکه سر به سر شدن امید حامدی‌فر و لوکاس کاندیدو که برای بازیکن استقلال کارت زرد به همراه داشت، تصمیم درستی از سوی داور بازی بود، تصریح کرد: هر دو بازیکن برای زدن توپ به هوا پریدند که بازیکن استقلال روی بازکن فولاد خطا کرد. تصمیم داور برای دادن اخطار درست بود و خطا آن قدر شدت نداشت که بنیادی‌فر نیاز به نشان دادن کارت قرمز به حامدی‌فر داشته باشد

جواد فهیمی راد در مورد اینکه گلی که استقلال به ثمر رساند از روی کرنری به دست آمد که بازیکنان فولاد خوزستان معتقد بودند داور به استباه اعلام کرنر کرده، اظهار کرد: این صحنه نیاز به کارشناسی داوری ندارد. هر شخصی که فوتبال دیده باشد به سادگی تشخیص می‌دهد که توپ به بازیکن فولاد نخورد و نباید برای استقلال اعلام کرنر می‌شد که تشخیص کمک داور که به داور اول اعلام کرد، کرنر بود. 

ضمن اینکه رودنیل در مورد کرنری که منجر به گل استقلال شد، عنوان کرد: از زاویه‌ای که در فیلم بازی مشهود بود کرنر برای استقلال ندیدم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته