دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«هزار و یک شب» شهرزاد برگزار می‌شود

«هزار و یک شب» شهرزاد برگزار می‌شود
پردیس تئاتر شهرزاد با هدف ایجاد فضایی متفاوت و معرفی آثار ارزشمند دانشجویان و هنرمندان جوان رویداد «هزارویک‌شب شهرزاد» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 911134

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هزار و یک‌ شب آمادگی دارد با ایجاد فضایی مناسب جهت شناسایی استعداد‌های ویژه هنری از اوایل خردادماه سال جاری با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی این رویداد را برگزار کند. دانشجویان و هنرجویان کلیه رشته‌های هنری و گروه‌های تئاتری می‌توانند در این رویداد حضور فعال داشته باشند.

کلیات این رویداد به شرح زیراست:

الف) رپرتوار نمایشنامه خوانی نویسندگان شاخص ایرانی و خارجی

ب) رپرتوار فیلم‌نامه خوانی فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان

ج) تک اجرا‌های دانشجویی و یا اجرا‌های محدود با شرایط و سانس‌های ویژه

د) برگزاری رویداد‌های فرهنگی هنری، اجرای موسیقی، جلسات نقد و بررسی نمایش‌های در حال اجرا، دیدن تحلیل و نقد و بررسی نمایش‌ها و فیلم تئاتر‌های شاخص با حضور اساتید برجسته سینما، تئاتر، هنر‌های تجسمی، موسیقی و ادبیات

ه) برگزاری کارگاه‌های ایده تا اجرا درزمینه‌های نمایشنامه‌نویسی، بازیگری، کارگردانی و دو دوره ویژه‌ی مستر کلاس پرفورمنس آرت و مستر کلاس تئاتر دیجیتال

این رویداد در اولین گام خود مستر کلاس پرفورمنس آرت علی اتحاد کند که از هنرمندان برجسته معاصر این حوزه است را برگزار می‌کند. این کارگاه آموزشی بیست‌ساعته به‌مثابه یک کمپ آموزشی خواهد بود و بر اساس همین الگو اجرا عمل خواهد کرد. شرکت‌کنندگان در این دوره با وجوه مختلف پرفورمنس-آرت آشنا خواهند شد که با همکاری آکادمی آکتور و پردیس تئاتر شهرزاد از اول خردادماه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد با شماره‌های تماس: ۰۹۹۱۵۷۰۰۴۸۴-۰۹۹۱۵۷۰۰۴۷۴ و شماره واتساپ۰۹۰۲۳۶۰۰۳۴۱ ارتباط داشته باشند و یا هرروز از ساعت ۱۲ تا ۱۸ به پردیس تئاتر شهرزاد / رویداد: هزارویک‌شب مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته