دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید؛

۱۰ عنوان کتاب نشر شاهد رونمایی شد/ تجلیل از نویسنده اثر مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب

۱۰ عنوان کتاب نشر شاهد رونمایی شد  تجلیل از نویسنده اثر مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب
۱۰ عنوان کتاب نشر شاهد با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه تجلیل از نویسندگان و خانواده شهدا رونمایی شد.
کد خبر : 910992

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم رونمایی از ۱۰ عنوان نشر شاهد با حضور نویسندگان و خانواده شهید حسین زاده، از شهدای جنگ تحمیلی با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد کرم اللهی، سرپرست دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار هنری نشر شاهد و دیگر مسئولان این انتشارات در غرفه نشر شاهد ساعتی پیش بیست و سوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

در ابتدای نشست محمد کرم اللهی با اشاره به اینکه ثمره مبارزات و جهاد همه انبیا، انقلاب اسلامی شده است، گفت: ما این انقلاب را قدر می‌دانیم چرا که میوه هایش شهدا هستند، شهید ما را در مسیر ظهور قرار می‌دهد. از همه مولفین آثار جدید که قرار است رونمایی شود و از خانواده شهدای حاضر تشکر می‌کنم.

سپس سید صادق هاشمی با بیان اینکه نشر شاهد امسال با ۳۰۰ کتاب در نمایشگاه حاضر شده که ۷۷ عنوان آنها تازه است، گفت: یکی از آثاری که امروز رونمایی می‌شود کتاب دختر قالیباف برش‌هایی کوتاه از زندگی شهید گلاب‌علی حسین‌زاده اثر داوود حسین‌زاده بوده است که رهبر معظم انقلاب بر آن تقریظی داشتند، همه اعضای این خانواده مذهبی و در مسیر انقلاب هستند.

حجت الاسلام موسوی مقدم هم در صحبت‌هایی گفت: فرهنگ ایثار، شهادت، دفاع، جانبازی و آزادگی همه ذخیره‌های عظیمی هستند که به مثابه شمش‌های طلا در بانک مرکزی باید نگه داری شوند، اینها توسط اندیشمندان، هنرمندان، فیلمسازان و .. باید تبدیل به آثاری ارزشمند در ویترین پرتلالو انقلاب شده و چشم نوازی کنند؛ لذا در عمق آثاری که تولید می‌شود در ادبیات، شعر، فیلم، انیمیشن، موسیقی و همه زیورآلات هستند.

وی در ادامه گفت: یکی از آثار خوب همین دختر قالیباف است که امروز رونمایی می‌شود، مجموعه آثار تولیدی مزین به توشیح رهبری یعنی اثر هنری که ارزش م عنوی زیادی دارد و رهبری براساس خوانده هایش بدان توجه کرده اند.

۱۰ عنوان کتاب نشر شاهد رونمایی شد/ تجلیل از نویسنده اثر مورد تقریظ رهبر معظم انقلاب

در پایان مراسم نیز از نویسندگان ۱۰ اثر جدید نشر شاهد ، کتاب دختر قالیباف اثر داود حسین زاده، رویای یک روز پاییزی اثر بابک روزبه، نجیب از مصطفی محمدی، مشتاق از علی آقاغفار، پسر سرهنگ از فریبا انیسی، دلاور بی ترمز از رحیمه جمال، قالی کرمانی ها از ناصر بروانی، فرشته ای با بال های صورتی از اکرم مطلبی و ترجمه کتاب هر روز ساعت هفت و ده دقیقه به فرانسه از فاطمه گوهری و تجلیل از خانواده شهید گلاب علی حسین زاده تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته