دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 10:51

شناسایی استعداد‌ فرهنگی دانشجویان برنامه مهم دانشگاه آزاد اسلامی

شناسایی استعداد‌ فرهنگی دانشجویان برنامه مهم دانشگاه آزاد اسلامی
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز عنوان کرد: شناسایی استعداد‌های بالقوه فرهنگی دانشجویان برنامه مهم این دانشگاه است.
کد خبر : 910839

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، میرزاآقا بابازاده معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در آیین افتتاح کانون فرهنگی دانشجویی دخترانه یاقوت که در سالن شمس واحد تبریز با حضور جمع کثیری از دانشجویان دختر برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر گفت: دانشگاه‌هایی می‌توانند در زمینه رشد، توسعه و تعالی دانشجو موفق باشند که بتوانند نسبت به فعالیت‌های فرهنگی، فوق‌برنامه، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی، هدایت، تعیین و ترسیم افق‌های روشن برای دانشجویان گام‌های محکم و مؤثری بردارند.

وی افزود: تلاش داریم در اجرای برنامه‌های فرهنگی از استعداد‌ها و ظرفیت‌های نهاد‌های دانشجویی به‌عنوان یکی از اقطاب تأثیرگذار فرهنگی استفاده کرده و با حمایت و تقویت کانون‌های فرهنگی در دانشگاه یک فضای مناسب برای نشاط و پویایی فرهنگی دانشجویان و شناسایی استعداد‌های بالقوه فرهنگی آنها فراهم آوریم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به اهمیت مسائل فرهنگی و تأثیر آن اشاره کرد و یادآور شد: ابعاد فرهنگ و تأثیر آن تنها به مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها خلاصه نشده، بلکه گستره فرهنگ و کار فرهنگی از جزئی‌ترین فعالیت‌های فردی تا جدی‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی کشیده شده است.

بابازاده افزود: با در نظر گرفتن این موضوعات، ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی به‌دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و در یک کلام حرکتی جهادی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته