دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1403 - 10:09
در گفت‌و‌گو با آنا؛

عربشاهی: بازیکنان پرسپولیس نباید «شکم‌سیری» موقعیت خراب کنند/تیم اوسمار ۳ بازی بعد را ببرد قهرمان می‌شود

عربشاهی: بازیکنان پرسپولیس نباید «شکم‌سیری» موقعیت خراب کنند تیم اوسمار ۳ بازی بعد را ببرد قهرمان می‌شود
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس نباید به شکل شکم سیری موقعیت خراب کنند چون جزئیات در این هفته های آخر مهم خواهد بود.
کد خبر : 910796

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل تیم هوادار اظهار کرد: پیش از بازی هم این باور را داشتم که اگر سینا اسدبیگی به جای سروش رفیعی بازی کند شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد و برابر تیم خوب هوادار که ضد فوتبال بازی نکرد و مردانه جنگید شاهد یک بازی برتر از سوی پرسپولیس بودیم و در حالی بازی با برتری ۲ بر صفر تمام شد که حداقل ۵ تا ۶ گل دیگر هم می‌توانست بزند. البته هوادار هم چند موقعیت چند گلزنی داشت که درخشش علیرضا بیرانوند اجازه نداد تا به گل برسد.

وی ادامه داد: پرسپولیس خیلی زود به گل رسید. قبل از به گل رسیدن هر دو تیم می‌توانستند به گل برسند، اما بی‌دقتی و درخشش دروازه‌بان‌ها اجازه نداد تا توپی از خط دروازه‌ها عبور کند. آنچه باعث شد تا پرسپولیس نتواند بیش از ۲ گل به هوادار بزند فقدان ازخودگذشتگی در تیم به خصوص عیسی آل کثیر بود که اتفاقاً هر ۲ گل را به ثمر رساند. هوادار چندین هفته بود که باخت نداده بود و برابر پرسپولیس هم راه‌های مختلف گلزنی را امتحان کرد که در نهایت به در بسته خورد. انتظار از اوستون اورونوف بیشتر بود و جای تعجب داشت که او در استفاده از فرصت‌های خوبی که به دست آورد کم‌دقت باشد. مهدی ترابی با آن بازیکنی که با توانایی بالا می‌تواند تیم را به موفقیت برساند فاصله دارد و اگر تمرکز لازم را داشته باشد بدون تردید توانایی آن را خواهد داشت تا تیم را موفق کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: شکی نیست که پرسپولیس بازی بسیار خوبی مقابل هوادار ارائه کرد ولی توجه به جزئیات در هفته‌ای پایانی بسیار مهم است. اینکه فرصت‌های خوب گلزنی به دست آید، اما استفاده نشود به ضرر تیم است. نباید تیم زود اشباع شود و بازیکنان با شکم سیری به توپ ضربه بزنند. ضمن اینکه بازیکنان نباید دچار اشتباه فردی شوند و به حریف موقعیت دهند. همه تیم‌ها بازیکنان هوادار نیستند که نتوانند از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کنند و باید بازیکنان بدون اشتباه بازی کنند. پرسپولیس به ۹ امتیاز ۳ بازی پایانی نیاز دارد و مطمئن هستم اگر این امتیازات را کسب کند در پایان فصل به قهرمانی می‌رسد. بازیکنان تهاجمی تیم فرصت‌ها را از دست ندهند و اصلاً اشباع نشوند. هر چقدر تعداد گل‌های زده تیم بیشتر شود بدون تردید تأثیر بیشتری بر عملکرد تیم دارد و رقبا را هم دچار استرس بیشتری خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته