دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 15:23
میرغیاثی:

معلم باید متصل به دو صفت اخلاق و علم باشد

معلم باید متصل به دو صفت اخلاق و علم باشد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تأکید کرد که معلم باید متصل به دو صفت اخلاق و علم باشد و ما باید درصدد تربیت دانشجویی باشیم که موجب زینت جمهوری اسلامی باشند.
کد خبر : 910713

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین بزرگداشت مقام معلم و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار شد.

این مراسم با حضور سیدعبدالله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، حجت‌الاسلام احمد اسلامی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان مازندران، حسین رحیمی سرپرست اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی، علی جوانمرد مدیر روابط عمومی، محمدمهدی رنجبران رئیس اداره‌کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، شهردار و رئیس شورای شهر رستم‌کلا و با استقبال گسترده استادان صورت گرفت.

معلم باید متصل به دو صفت اخلاق و علم باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این مراسم اظهار کرد: معلم باید متصل به دو صفت اخلاق و علم باشد و ما باید درصدد تربیت دانشجویی باشیم که موجب زینت جمهوری اسلامی باشند.

میرغیاثی با اشاره به جایگاه مقام معلم عنوان کرد: مشخصه اصلی یک معلم و استاد برای تربیت شاگرد خوب خلّاقیت و متخلق بودن در درسی که ارائه می‌کند، است.

معلم باید متصل به دو صفت اخلاق و علم باشد

وی، جایگاه استادانی که به‌عنوان دستیار آموزشی در واحد بهشهر خدمت می‌کنند را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: برای اینکه دانشجویی در تراز انقلاب اسلامی و دارای مهارت و معرفت تربیت کنید باید نسبت به موقعیت خود معرفت‌افزایی داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر هم نایل شدن به درجه استادی و معلمی را توفیق الهی دانست و از استادان خواست که با نقشی پدرگونه مسیر درست پیشرفت زندگی و کسب علم را به دانشجویان نشان دهند.

جواد بابایی، شورای اسلامی شهر رستم‌کلا و شهرداری را همواره یار و پشتیبان دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

در این مراسم از محسن هاشمی دانشجوی مخترع تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته