دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 12:53
ایمانی اعلام کرد؛

صعود دانشجویان دانشگاه آزاد زاهدان به دور بعدی شانزدهمین المپیاد پزشکی

صعود دانشجویان دانشگاه آزاد زاهدان به دور بعدی شانزدهمین المپیاد پزشکی
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از صعود دانشجویان این دانشگاه به دور بعدی شانزدهمین المپیاد پزشکی ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر : 910662

محمود ایمانی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به حضور چشمگیر دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی ۱۴۰۳، اظهار کرد: شانزدهمین المپیاد علوم پزشکی همزمان با سراسر کشور در واحد زاهدان برگزار شد که در این دوره تعداد ۶۲ نفر ثبت‌نام و ۴۸ نفر شرکت داشتند که این آمار در تاریخ تأسیس رشته‌های علوم پزشکی بی‌سابقه بوده است.

صعود دانشجویان واحد زاهدان به دور بعدی شانزدهمین المپیاد پزشکی

وی افزود: حضور بی‌سابقه دانشجویان در المپیاد برگزار شده نشان از افزایش امید و انگیزه میان نسل متعهد و متخصص آینده دارد و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای دستیابی به مطالبات مقام معظم رهبری برای افزایش امید در نسل جوان با اجرای برنامه‌های کارآمد موفق عمل کرده است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه ۲۱ دانشجوی این دانشگاه موفق به کسب مقام در این دوره المپیاد پزشکی شده‌اند، ادامه داد: ۱۷ دانشجوی واحد زاهدان در حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، هنر و سلامت و چهار نفر هم در زمینه کارآفرینی موفق به راهیابی به دور بعد شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته