دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1403 - 11:36

ارزیابی ارتش رژیم صهیونیستی: حزب‌الله تنها ۱۰ درصد موشک‌هایش را استفاده کرده است

ارزیابی ارتش رژیم صهیونیستی: حزب‌الله تنها ۱۰ درصد موشک‌هایش را استفاده کرده است
در سایه تشدید مستمر حملات رژیم صهیونیستی به لبنان در رویارویی با حزب‌الله، ارزیابی‌های ارتش این رژیم نشان می‌دهد که حزب‌الله لبنان تنها ۱۰ درصد از موشک‌هایی را که برنامه‌ریزی کرده بود در درگیری گسترده با رژیم صهیونیستی استفاده کند، به کار گرفته است‌.
کد خبر : 933732

به گزارش خبرگزاری آنا،  با وجود حملات مستمر رژیم صهیونیستی به لبنان و به شهادت رساندن تعدادی از اعضای حزب‌الله، ارتش این رژیم هشدار داده است که روز‌های آتی شاهد عملیات کیفی از سوی حزب‌الله خواهد بود.

به نقل از خبرگزاری معا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد این رژیم برآورد کرده است که حزب‌الله تنها از ۱۰ درصد از موشک‌هایی که برنامه‌ریزی کرده بود در درگیری گسترده با رژیم صهیونیستی استفاده کند، استفاده کرده است.

ارتش اشغالگر اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود روز‌های آتی چالش‌های بیشتری رخ دهد. حزب‌الله ممکن است بتواند عملیات بزرگی اجرایی کند. هنوز قابلیت‌های حزب‌الله برای شلیک موشک‌های کوتاه برد تمام نشده است.

روزنامه هاآرتص به نقل از منابع نظامی نوشت ارزیابی ارتش رژیم اشغالگر این است که ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان ممکن است «یحیی السنوار» رئیس حماس را مجبور به مذاکره درباره تبادل اسرا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب