دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1403 - 20:11
انفجارهای مهیب در ضاحیه جنوبی؛

ارتش اشغالگر: مقر مرکزی حزب‌الله را هدف گرفتیم

ارتش اشغالگر: مقر مرکزی حزب‌الله را هدف گرفتیم
بعد از شنیده شدن صدای چندین انفجار در ضاحیه جنوبی، ارتش اسرائیل ادعایی را درباره حمله به مقر فرماندهی حزب‌الله با استفاده از بمب‌های سنگرشکن مطرح کرد.
کد خبر : 933457

به گزارش خبرگزاری آنا، ارتش اشغالگر اسرائیل در ادامه جنایات خود در لبنان، عصر امروز چندین ساختمان در ضاحیه جنوبی واقع در حومه بیروت را به شدت بمباران کرد.

شبکه الجزیره خبر داد که حملات هوایی شدید در جنوب بیروت رخ داده و حداقل ۱۰ انفجار بزرگ ثبت شده است.

حزب‌الله نیز تأیید کرده که دست‌کم 6 ساختمان در محله شیعه‌نشین ضاحیه هدف قرار گرفته است.

سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد که مقر مرکزی حزب‌الله و مرکز فرماندهی این گروه مقاومت در قلب ضاحیه جنوبی بیروت مورد هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

این حمله هوایی در منطقه «حاره حریک» رخ داده و به گفته منابع لبنانی چند ساختمان به طور کامل تخریب شده است. 

در این راستا منابع اسرائیلی گزارش دادند که ارتش این رژیم در بمباران ضاحیه بیروت از بمب‌های ۲ هزار پوندی سنگرشکن (حدود یک تن) استفاده کرده است.

 اسرائیل بعد از انجام این حمله که با استفاده از جنگنده‌های اف-35 انجام شد، جنگ روانی‌ای را با این مضمون آغاز کرده که هدف از انجام این عملیات «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله بوده است حال آنکه شبکه صهیونیستی «کان نیوز» می‌گوید شواهدی مبنی بر حضور وی در منطقه انفجار وجود ندارد.

گفته می‌شود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل که در نیویورک به سر می‌برد نشست خود با خبرنگاران را نیمه‎‌تمام رها کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب