دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دور جدید عرضه خودروی کوئیک از چهارشنبه

دور جدید عرضه خودروی کوئیک از چهارشنبه
گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه (۴ مهر ۱۴۰۳) طرح فروش خودرو کوئیک GXR-L پارس‌خودرو را برای متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرا می‌کند.
کد خبر : 932873

به گزارش خبرگزاری آنا، در ششمین دوره از عرضه محصول کوئیک GXR-L در سال جاری گروه خودروسازی سایپا به منظور افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، طرح جدید فروش فوق العاده خودرو کوئیک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودرو‌های فرسوده را اعلام کرد. 

در این طرح فروش که از روز چهارشنبه هفته جاری (چهارم مهر ماه) آغاز می‌شود، متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت فرصت دارند که از طریق سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند. شایان ذکر است که طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت‌نام انجام شده و پس از استعلام شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می‌شود.

همچنین طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز به صورت پیش‌ثبت‌نام بوده و ثبت‌نام نهایی پس از استعلام شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودرو‌های فرسوده و فعال شدن امکان واریز وجه برای متقاضیان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که متقاضیان جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، بایستی قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو
ارسال نظر
قالیشویی ادیب