دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1403 - 10:38
افشاری:

راه‌اندازی مدارس سما با رویکرد‌ تحول‌گرایانه به توسعه فرهنگی اجتماعی کمک می‌کند

راه‌اندازی مدارس سما با رویکرد‌ تحول‌گرایانه به توسعه فرهنگی اجتماعی کمک می‌کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت عنوان کرد: تأسیس مدارس سمای با رویکرد‌های تحول‌گرایانه به توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک می‌کند.
کد خبر : 932801

به گزارش خبرنگار خبرگزاری و فناوری آنا، همزمان با آغاز سال تحصیلی در مهر 1403 دبستان پسرانه سما واقع در فاز سه اندیشه با هدف ارائه خدمات ممتاز آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان مستعد این منطقه راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه راه‌اندازی دبستان پسرانه سما گفت: با رشد جمعیت در منطقه اندیشه جمعیت دانش‌آموزی افزایش یافته و ضرورت ایجاد فضای آموزشی با محیطی آرام و امکاناتی مناسب بیشتر شده است.

حامد افشاری افزود: مدرسه پسرانه سما با بهره‌گیری از کادر آموزشی مجرب، امکانات پیشرفته و ارائه آموزش‌های باکیفیت، علاوه بر اینکه سطح آموزش در منطقه را ارتقاء می‌دهد، به کاهش تراکم دانش‌آموزان در مدارس موجود کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: اهتمام به بازگشایی مدرسه پسرانه سما در مقطع ابتدایی با توجه به نیاز‌های محلی و درخواست‌های خانواده‌ها صورت گرفت تا امکان تحصیل این گروه از دانش‌آموزان در مدرسه‌ای مطابق با استاندارد‌های علمی و نظارت مستمر مجموعه‌ توانمند دانشگاهی فراهم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت یادآور شد: تأسیس و راه‌اندازی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد‌های تحول‌گرایانه می‌تواند به توسعه فرهنگی و اجتماعی منطقه کمک کند و فرصت‌های بیشتری را برای فعالیت‌های فوق‌برنامه و ورزشی این نوع گروه سنی فراهم بیاورد.

تأسیس مدارس سمای با رویکرد‌های تحول‌گرایانه به توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک می‌کند

به گزارش آنا؛ دبستان پسرانه سما واقع در فاز سه اندیشه با امکاناتی نظیر کلاس‌های هوشمند، کتابخانه، نمازخانه، حیاط ۵۰۰ مترمربعی، زمین چمن و سایر امکانات علمی، آموزشی و رفاهی می‌تواند محیطی مناسب برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان منطقه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب