دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1403 - 13:12

اختصاص ۳۰ رشته‌محل مورد علاقه جوانان به دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان

اختصاص ۳۰ رشته‌محل مورد علاقه جوانان به دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان
سرپرست دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان گفت: ازجمله برنامه‌های دانشگاه ایجاد رشته محل‌های مورد نیاز مناطق و مورد علاقه قشر جوان و پویای جامعه بوده و در این راستا قریب به ۳۰ رشته‌محل راه‌اندازی شده است.
کد خبر : 932677

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با علی ولایتی‌پور فرماندار ویژه زابل از فعالیت و موفقیت ۵ دفتر تقریب مذاهب اسلامی در واحد‌های دانشگاهی استان در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطالبات مقام معظم رهبری خبر داد و اظهار کرد:  دانشگاه آزاد اسلامی با افتخار توانسته همیشه در راستای مرتفع کردن مشکلات و شناسایی مسائل جامعه پیشگام بوده و کارنامه‌ای درخشانی در این عرصه داراست.

وی با بیان اینکه از جمله گام‌های عملیاتی و مهم دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی دغدغه‌های دانش‌آموختگان و علاقه‌مندی داوطلبان به‌عنوان آینده‌سازان میهن اسلامی است، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مطالعات علمی و پژوهش‌هایی که انجام‌شده، توانسته نیاز‌های آینده کشور را به‌صورت آمایش سرزمین و منطقه شناسایی و برای مرتفع کردن آن نسبت به تقویت و تربیت منابع انسانی متخصص اقدام کرده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: از جمله برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأسیس رشته محل‌های مورد نیاز مناطق و مورد علاقه و مدنظر قشر جوان و پویای جامعه بوده و در این راستا قریب به ۳۰ رشته محل در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.

اهداف و مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی فراتر از دانشگاه است

فرماندار ویژه زابل نیز از اقدامات عملیاتی و کارآمد دانشگاه آزاد اسلامی در استان تشکر کرد و گفت: اهداف و مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی فراتر از دانشگاه است.

علی ولایتی‌پور با اشاره به گام‌های عملی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: راه‌اندازی دفاتر تقریب مذاهب اسلامی در واحد‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله فعالیت‌های ارزشمند این مجموعه آموزش عالی بوده که قابل قدرانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب