دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1403 - 13:20

کارمندان زمینه‌ساز تحقق آرمان‌ها و پیشرفت دانشگاه آزاد هستند

کارمندان زمینه‌ساز تحقق آرمان‌ها و پیشرفت دانشگاه آزاد هستند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر تأکید کرد: خانواده این دانشگاه با بااخلاص، عزمی راسخ و همتی جهادی کنار یکدیگر زمینه‌ساز تحقق آرمان‌ها و روز‌های رشد، پیشرفت هستند.
کد خبر : 930000

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، مراسم پاسداشت مقام روز کارمند با حضور کارکنان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در مجتمع آموزشی فرهنگی و گردشگری پارادایس این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در این مراسم اظهار کرد: روز کارمند همزمان و مقارن با سالروز شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر انقلابی، کاردان و با وفای جمهوری اسلامی ایران، شهیدان سرافراز رجایی و باهنر است که عمر پربرکت خود را در راه خدمت مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کردند و شهادت پاداش الهی به این خدمات صادقانه بود.

کارمندان زمینه‌ساز تحقق آرمان‌ها و پیشرفت دانشگاه آزاد هستند

سیدمحمد جوادموسوی اضافه کرد: به خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر مفتخریم، دانشگاهی با تاریخی دیرینه و سابقه‌ای افتخارآمیز و دستاورد‌هایی بزرگ، بنابراین باید با همت و تلاش پیگیر خود در خدمت‌رسانی و پرورش انسان‌هایی آگاه، متعهد، کاردان و صدیق یاد و خاطره این شهدا را گرامی بداریم و راه آنان را تداوم دهیم و آرمان‌های بلند اسلامی آنان را تحقق بخشیم.

وی متذکر شد: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر، زیست‌بوم خردورزی و خردپروری باید با بااخلاص، عزمی راسخ و همتی جهادی کنار یکدیگر زمینه‌ساز تحقق آرمان‌ها و روز‌های رشد، پیشرفت و درخشش دانشگاه آزاد واحد کاشمر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب