دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1393 - 16:28

رئیس واحد لاهیجان به مرتبه استادی ارتقا یافت

خبرگزاری آنا: رئیس واحد لاهیجان با تصویب هیأت ممیزه دانشگاه و حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافت.
کد خبر : 89

به گزارش خبرنگار آنا، به موجب حکمی از طرف دکتر حمید میرزاده ریاست عالی دانشگاه دکتر سهراب کردرستمی رئیس واحد لاهیجان دانشگاه آزاد اسلامی از مرتبه دانشیاری به مرتبه استاد تمامی گروه ریاضی ارتقا پیدا کرد.


در حکم دکتر میرزاده که طی نامه شماره 80547/35 به واحد لاهیجان ارسال شده، آمده است:جناب آقای دکتر سهراب کرد رستمی دانشیار تمام وقت گروه آموزشی "ریاضی " دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد لاهیجان در خصوص ارتقای مرتبه جنابعالی به استادی، موضوع در سی و پنجمین نشست مورخ 2/6/93 هیأت ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


امید است در مرتبه جدید نیز با تأییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


در سوابق کردرستمی عناوینی چون سردبیری مجله علمی پژوهشی تحقیق در عملیات، سردبیر مجله IJOR ده سال، مدیر گروه‌های ریاضی کاربردی و علوم کامپیو‌تر در مقاطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکتری به چشم می خورد، وی 5 سال معاون پژوهش و فناوری واحد لاهیجان بوده که طی این سال‌ها به عنوان معاون پژوهشی بر‌تر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1392 انتخاب شد.


همچنین سه دوره پژوهشگر بر‌تر استان و منطقه، چند دوره معاون پژوهشی بر‌تر در منطقه، مولف 5 کتاب تخصصی، راه‌اندازی و تجهیز مراکز تحقیقات رباتیک و علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان، اخذ مجوز و راه اندازی مراکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی و... در کارنامه وی به چشم می‌خورد.


کردرستمی بیش از 50 مقاله ISI-WOS و 50 مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر بین‌المللی و مجلات علمی پژوهشی وزارتین به چاپ رسانده‌ است.


انتهای پیام/ع




انتهای پیام/

برچسب ها: واحد لاهیجان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته