دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل بازرسی اتاق اصناف ایران به آنا خبر داد:

تخلف میلیاردی اصناف در شب یلدا

مدیرکل بازرسی اتاق اصناف ایران با اشاره به بازرسی‌های به عمل آمده از اصناف کشور به مناسبت شب یلدا،گفت: ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته در طرح شب یلدا بالغ بر ۳ میلیارد ریال بوده‌است.
کد خبر : 84

حسین فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان این که در طول فعالیت یک هفته‌ای منتهی به شب یلدا 797 هزار و 125 فقره بازرسی توسط بازرسان اصناف به عمل آمده‌است، گفت: از این تعداد بازرسی 1716 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شد که ارزش ریالی آنها 3 میلیارد و 122 میلیون و 24 هزار و 851 ریال بوده‌است.


وی همچنین به تعداد 816 فقره گزارش مردمی در این مدت نیز اشاره و اظهارکرد: دریافت این تعداد گزارش مردمی به تشکیل 247 فقره پرونده به ارزش ریالی 870 میلیون و 302 هزار و 315 ریال منجر شد.


به گفته مدیر کل بازرسی اتاق اصناف ایران، همچنین طی مدت مذکور از سوی واحدهای بازرسی و نظارت استان تهران 313 هزار و 74 فقره بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته و در نتیجه تعداد 247 فقره پرونده با برآورد جریمه پیشنهادی به ارزش 800 میلیون و 604 هزار و 126 ریال تشکیل و به تعزیرات فرستاده شد.


به گفته او، از مجموع پرونده‌های متشکله، بیشترین تخلفات به ترتیب در خصوص گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورت‌حساب بوده و بیشترین شکایات در این بخش نیز به ترتیب مربوط به آجیل و خشکبار و هندوانه گزارش بوده‌است.


انتهای پیام/




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته