دوشنبه  05  اسفند  1398
Print Short Link
Zoom In
Zoom Out
نامور خبر داد؛

تشکیل 3 مرکز مشاوره رایگان تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

يكشنبه 22 دی 1398 ساعت 16:40
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از از تشکیل سه مرکز مشاوره رایگان تحصیلی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، سعید نامور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که به‌منظور هدایت تحصیلی و جذب دانشجو برگزار شد، اظهار کرد:‌ « به‌منظور مشاوره و معرفی رشته‌های تحصیلی، سه مرکز مشاوره تحصیلی در این دانشگاه تشکیل شد که در نظر داریم این مراکز به‌صورت دائمی فعالیت کنند.»

وی به تبیین اهمیت موضوع هدایت تحصیلی و جذب دانشجو پرداخت و اضافه کرد: «در راستای هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها، مقاطع تحصیلی، آشنایی داوطلبان با امکانات، دستاوردها و مزیت تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی امر تبلیغات بسیار ضروری است.»

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و واحد تبریز گفت: «تبلیغات باید مؤثر، هدفمند، یکپارچه و متناسب با شأن دانشگاه در جذب دانشجو بدون آزمون باشد. استفاده از تبلیغات نامتعارف موجب پایین آمدن جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی، استادان، کارکنان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان می‌شود.»

نامور با اشاره به بخشنامه هدایت تحصیلی ابلاغ‌شده از سوی سازمان مرکزی افزود: «تبلیغات هدایت تحصیلی و جذب دانشجو از سوی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روابط عمومی‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی واگذار شده که این بیانگر حس اعتماد از سوی وی و توانمندبودن روابط عمومی‌هاست.»

اختصاص نیم درصد از بودجه شهریه سال ۹۸- ۹۹ تحصیلی برای جذب دانشجو

وی از اختصاص نیم درصد از بودجه شهریه سال ۹۸- ۹۹ تحصیلی برای جذب دانشجو خبر داد و عنوان کرد: «همه دانشگاه‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی می‌توانند با معرفی فضای آموزشی، رفاهی و تفریحی دانشگاه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها، استادان و مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی، ظرفیت دانشگاه خود را معرفی و دانشجو جذب کنند.»

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تأکید کرد: «تولید محتوا، خبر، مصاحبه و درج آگهی‌های مرتبط با هدایت تحصیلی و جذب دانشجو در خبرگزاری‌ها، مطبوعات، رسانه‌های ملی و شبکه‌های استانی صداوسیما باید با هماهنگی‌های روابط عمومی‌ها انجام شود.»

نامور مطرح کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای تبلیغات میدانی معرفی امکانات این دانشگاه، اقلام تبلیغاتی شامل بروشور، کاتالوگ، بنر و ... در مدارس و ادارات توزیع و نصب کرده است.»

وی به سایر متدهای تبلیغات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اشاره کرد و گفت: «تبلیغات در فضای مجازی، ساخت کلیپ معرفی دانشگاه، تبلیغات تلویزیونی و پخش تیزر و زیرنویس شبکه صداوسیمای، بازدیدهای دانش‌آموزی از فضاهای دانشگاه، برنامه درهای باز و ... از دیگر فعالیت‌های تبلیغاتی این واحد دانشگاهی است.»

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اظهار کرد: « یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که توانست بیشترین آمار جذب دانشجو بدون آزمون را در کشور داشته باشد این واحد دانشگاهی بود.»

انتهای پیام/4121/4062/

http://ana.ir/i/465857
بقای دانشگاه در عرصه‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته است

بقای دانشگاه در عرصه‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی وابسته است

نقش رسانه‌ها در ترویج فناوری و نوآوری برجسته و بدیهی است

نقش رسانه‌ها در ترویج فناوری و نوآوری برجسته و بدیهی است

هدیه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به 100 دانش‌آموز منتخب

هدیه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به 100 دانش‌آموز منتخب

انتصاب سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

انتصاب سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

تصویب پروانه بهره‌برداری بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

تصویب پروانه بهره‌برداری بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

رئیس اداره عمران دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد تبریز شد

رئیس اداره عمران دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد تبریز شد