دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد قشم به آنا خبر داد

تصویب ۷ رشته جدید کارشناسی ارشد در واحد قشم/پذیرش دانشجو در نیمسال دوم

خبرگزاری آنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از تصویب ۷ رشته جدید کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 71

دکتر منصور آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از تصویب 7 رشته جدید کارشناسی ارشد با عنوان‌های مدیریت ورزشی، شیمی آلی، نانو شیمی، روانشناسی عمومی، مدیریت دولتی، مرمت آثار باستانی و شیلات(اصول فرآوری فراورده های شیلات) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم خبر داد.


وی عنوان کرد: با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه، موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب دانشجو در این رشته‌ها از ابتدای سال تحصیلی 95- 94 اخذ شده است و این واحد در 2 رشته دکتری تخصصی، حقوق جزا و جرم‌شناسی و آموزش زبان انگلیسی و 21 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با بیان اینکه مسئولین این واحد دانشگاهی تمام توان خود را بکار خواهند گرفت تا دانشگاه را به ثباتی پایدار برسانند، خاطرنشان کرد: توسعه و افزایش رشته‌های دانشگاهی و همچنین توسعه امکانات مناسب آموزشی و پژوهشی از نظر کمی و کیفی یکی از مطالبات بحق دانشجویان و مردم جزیره قشم است که مسئولان این واحد سعی دارند بر اساس برنامه توسعه‌ای جزیره قشم و همگام با اجرای برنامه‌های توسعه صنعتی در این جزیره، رشته‌های دانشگاهی خود را متناسب با برنامه توسعه کلان منطقه و در راستای آموزش و تربیت نیروی متخصص برای این صنایع گسترش دهند.


آزاد با بیان اینکه در ابتدای سال ، رشته‌های تحصیلی جدید با عنوان حقوق خصوصی، شیمی معدنی و مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی به این واحد دانشگاهی اضافه شده اظهار کرد: اقدامات اساسی برای تصویب رشته‌های دیگر در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک، بر تعداد رشته‌های تحصیلی واحد اضافه خواهد شد.


وی به آنا گفت: با احتساب این رشته‌های تحصیلی تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد واحد قشم به 21 عنوان افزایش یافته که علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت www.iauqeshm.ir اطلاعات مربوط به بقیه رشته‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی را جویا شوند.


آزاد یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در تمامی رشته‌های مقاطع تحصیلی واحد قشم در زمان مقرر به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


انتهای پیام/ع




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته