سه شنبه  08  بهمن  1398
Print Short Link
Zoom In
Zoom Out

زمان واریز یارانه نقدی آذرماه 98 اعلام شد

شنبه 16 آذر 1398 ساعت 12:22
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی آذر ماه را اعلام کرد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، اکبر ایزدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی آذر ماه را اعلام کرد.

بر این اساس یکصد و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذر امسال به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۰ آذر به حساب سرپرستان محترم خانوار‌ها واریز و قابل برداشت است.

انتهای پیام/

http://ana.ir/i/448835
افرادی که هنوز یارانه معیشتی نگرفته‌اند/ دست مردم به جایی بند نیست!

افرادی که هنوز یارانه معیشتی نگرفته‌اند/ دست مردم به جایی بند نیست!

انتخابات مجلس به میدانی برای خدمت تبدیل شود/ توزیع یارانه پنهان توسط دولت یعنی پرداخت پول از جیب فقرا به اغنیا

انتخابات مجلس به میدانی برای خدمت تبدیل شود/ توزیع یارانه پنهان توسط دولت یعنی پرداخت پول از جیب فقرا به اغنیا

ثبت درخواست برای جاماندگان بسته حمایتی تا 20 آذر ادامه دارد

ثبت درخواست برای جاماندگان بسته حمایتی تا 20 آذر ادامه دارد

درآمد 31 هزار میلیارد تومانی دولت از یارانه سوخت به مردم بازمی‌گردد

درآمد 31 هزار میلیارد تومانی دولت از یارانه سوخت به مردم بازمی‌گردد

24/10/1398 06:54:58 ق.ظ
باسلام اخه یک ساعت وروز خاص انتخاب کرپن برای مستمری تا مردم ومددجوها انقدر دغدغه نداشته باشن برای چندرغاز کاری داره برای مس‌لین . متاسفم . بگید انقدر چاله چوله وانقدر مفتخور هستن ک با پول مردم توبانک برای خودشون دوسه رور نگهدارن بسشونه . متاسغم ب این سیستم دوزاری. اعظمی وجود نداره تا مشکلات حل بشه وگرنه یکماهه بنده حلش میکنم با دروغ وشو نوتلویریون نمیشه داداش.
07/10/1398 02:12:01 ب.ظ
امروز ۷دی ماه یارانه بهزیستی واریز نشده
30/09/1398 01:51:36 ب.ظ
دوستان یارانه بهزیستی برای هیچکس واریز نشده امروز 30 آذره .
29/09/1398 05:01:20 ب.ظ
چرا مستمری‌یارانه‌را‌واریز‌نکردین‌احتیاج‌داریم‌کسی‌گرفته‌یانه
28/09/1398 10:37:28 ب.ظ
سلام من یه زن تنهام بی هیچ سرپرست وخانه وحامیی توواین گرونی مستاجرهم هستم .امروزپنجشنبه بیست وهشت اذرماهه وهنوزمسمری بهزیستی من واریزنشده بایدبزارم رووپولهای دیگه که بابدبختی جمعشون کردم وبدم به صابخونه ایکه حتی یروزم صبرنمیکنه تروخداااینوواریزکنیدپس چرادروغی گفتندواریزشده؟ خواهشاانصاف داشته باشیدحداقل بگیدکی واریزمیشه..ممنونم.
28/09/1398 10:35:00 ب.ظ
مردم محترم کسی میدونه کی مستمری بهزیستی واریزمیشه ؟الان ۲۸آذر۹۹شدهنوزخبری نیست؟ایاکسی هم هست که براش واریزنشده باشه تاحالا؟؟
28/09/1398 10:30:01 ب.ظ
سلام من یه زن تنهام بی هیچ سرپرست وخانه وحامیی توواین گرونی مستاجرهم هستم .امروزپنجشنبه بیست وهشت اذرماهه وهنوزمسمری بهزیستی من واریزنشده بایدبزارم رووپولهای دیگه که بابدبختی جمعشون کردم وبدم به صابخونه ایکه حتی یروزم صبرنمیکنه تروخداااینوواریزکنیدپس چرادروغی گفتندواریزشده؟ خواهشاانصاف داشته باشیدحداقل بگیدکی واریزمیشه..ممنونم.
28/09/1398 03:40:39 ب.ظ
امروز 28مستمري بهزیستی واریز نشد هنوز کی واریز میشه بخدا پول نان ندارم
25/09/1398 11:43:40 ق.ظ
اگه قراره کمک بشه باید کل مستمری و یارانه توی یک روز پرداخت بشه اخه 200 تومن چیه که اونم تیکه تیکه بریزید به حساب.هرچند ک ما همش بگیم مگه مسئولین میان بخونن این چیزا رو . ادم سیر از شکم گشنه خبر نداره که توروخدا به فکر مردم باشید یکم . 200 تومن برای پولدارا پول کارواش ماشینشون میشه.برای قشر ضعیف یه لقمه نون یا کمی دارو . واقعا تاسف برانگیزه .
25/09/1398 10:54:48 ق.ظ
سلام خسته نباشید چرا مستمری بهزیستی رو واریز نمی کنید شما میگید 20الان 25شده خبری نیست
25/09/1398 08:57:34 ق.ظ
سلام مستمری بهزیستی واریز شد یا نه 25
25/09/1398 02:22:29 ق.ظ
باسلام کسانی که به خاطرگرانی واوضاع مالی خوبی ندارن وبه صورت موقت درصندوق امدادولایت کمیته امدادتحت پوشش قرارگرفتن بعدازیک بارواریزمبلغ جزئی درابانماه 98ایاتااخراذرمابازمستمریبه صندوق مهرکمیته امدادموقت تحت پوشش قرارگرفتن پرداخت میشودتشکر
25/09/1398 12:19:38 ق.ظ
سلام مستمری بهزیستی پرداخت نشده
24/09/1398 10:11:21 ب.ظ
سلام،من معلول جسمی وحرکتی،دیسک کمردارم،ازناحیه دوتا چشم هم پیوند شدم،دوتابچه دارم،بااین شرایط اقتصادی در وضعیت بدی قرار داریم از مسؤولین خواهشمندم واقعا فکری به حال ما معلولان بکنن،بیکارم و باهمین مستمری زندگی می کنم از نظر معیشتی و اقتصادی سخت در تنگنا هستم،لااقل همین مستمری که خیلی کمه بایارانه پرداخت کنن،که اینم پول داروهم برام نمی شه
24/09/1398 09:15:37 ب.ظ
سلام امروز 24مه چرا مستمری رو واریز نکردند این چه دولتی هسته تورو خدا ب فکر ما فقیر بیچاره یکم باشین
24/09/1398 07:21:05 ب.ظ
سلام.چرا مستمری بهزیستی رو واریز نمیکنید؟
24/09/1398 06:41:51 ب.ظ
اقای قبادی الان ۲۴ اذره ساعت ۱۵ دقیقه به ۷ شبه ولی نه از یارانه خبریه نه از مستمری وجدان داشته باشین
24/09/1398 03:19:26 ب.ظ
سلام وقت بخیر .. چرا مستمری بهزیستی رو واریز نمیکنن امکانش نیست عزیزان این خبرگزاری پیگیر این موضوع باشن بنده زن سرپرست خانوار هستم در این وضعیت اقتصادی این مستمری فقط واسم دارو میشد که اینم بعد از گذشت 5 روز از پرداخت یارانه هنوز مستمری ما واریز نشده اگر نیاز نداشتیم مریض بودیم پیگیر این موضوع باشیم ؟! یه بار دولت واریز میکنه بهزیستی اجازه برداشت نمیده از اونور بهزیستی واریز میکنه دولت افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مدد جویان بهزیستی رو واریز نمیکنه این چه وضعیتیه آخه یه ذره به فکر این خانواده های محروم باشید لطفا پیگیری کنید همزمان با یارانه مستمری مدد جویان رو هم واریز کنن واقعا این 200 هزار تومن چیزی نیست ولی برای من که زن سرپرست خانوار هستم حداقل چند بسته قرص و دارو میشه ،،
24/09/1398 12:15:51 ق.ظ
سلام دولت یارانه مددجویان را واریز می کند خود بهزیستی جلوی برداشت را میگیرد
23/09/1398 04:15:24 ب.ظ
سلام دوستان هنوز واسه کسی پرداخت نشده اینا جون به لب میکنن تا بریزن بین هرکدوم چندروز فاصله میندازن. لابد بهزیستی رو همون 26 میخوان بریزن.
23/09/1398 03:20:59 ب.ظ
کسی میدونه مستمری بهزیستی واریز شد یانه