چهارشنبه  09  بهمن  1398
Print Short Link
Zoom In
Zoom Out
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد؛

زیرگذر گیشا تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد/ هزینه 50 میلیارد تومانی پروژه زیرگذر استادمعین

پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت 15:45
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: زیرگذر گیشا تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صفا صبوری در بازدید از پروژه زیرگذر گیشا ضمن توضیح اصلاحات انجام شده در این پروژه گفت: با اصلاحات انجام شده در این پروژه دسترسی زیرگذر به کوی نصر در بازبینی پروژه مسدود شد، چون در صورت اجرای پروژه به شکل قبل، حجم خودروهای ورودی به کوی نصر باعث ترافیک سنگین در این معبر شده و دردسرهای زیادی برای ساکنان کوی نصر ایجاد می‌کرد.

وی گفت: با کوتاه کردن پل لازم نبود مسیر قنات دانشگاه را قطع کنیم؛ همچنین دو خط اصلی انتقال آب هم نیاز به تغییرات احتمالی نداشت و اگر پل ادامه می‌یافت تنها برای مسدود سازی مسیر قنات و آن دو خط انتقال باید بالغ بر 40 میلیارد تومان از بیت المال هزینه می‌کردیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران توضیح داد: با توجه به آماده شدن تقریبی مسیر غرب به شرق زیرگذر گیشا، شهرداری تهران با تعطیلی کارگاه در 4 ساعت پیک ترافیکی، این معبر را برای عبور خودروها باز می‌کند تا بار ترافیکی این منطقه اندکی کاهش یابد. 

صبوری تأکید کرد: پروژه طبق زمانبندی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی درباره پروژه زیرگذر استادمعین نیز گفت: این پروژه 85 درصد پیشرفت اجرایی داشته و تا 22 بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. زیرگذر استاد معین در فاصله چهار متری از خیابان آزادی و نیم متر بالاتر از مترو ساخته شده و همین مساله اجرای پروژه را قدری دشوار کرده بود اما همکاران من طوری این زیرگذر را ساختند که هیچ حادثه‌ای در این پروژه اتفاق نیفتاده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به مسدود بودن مسیر جنوب به شمال این زیرگذر اشاره کرد و گفت: قرار بر این شده است که برای جلوگیری از ترافیک سنگین در محله طرشت، مسیر جنوب به شمال به‌صورت پلازای پیاده راه برای عبور مردم باشد و مسیر شمال به جنوب برای خودروها در نظر گرفته شده است. 

به گفته صبوری این پروژه با هزینه تقریبی 50 میلیارد تومان ساخته شده است. 

انتهای پیام/4110/

http://ana.ir/i/448595
گسترش خطوط مترو تنها راه کاهش شلوغی مترو نیست

گسترش خطوط مترو تنها راه کاهش شلوغی مترو نیست

شوهر سارق، زنش را قال گذاشت!

شوهر سارق، زنش را قال گذاشت!

اتمام پروژه‌های نیمه تمام پایتخت به ١٤٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ مطالعه برای تبدیل پل گیشا به پیاده‌راه

اتمام پروژه‌های نیمه تمام پایتخت به ١٤٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ مطالعه برای تبدیل پل گیشا به پیاده‌راه

سازه‌های 5 پل فلزی تهران جمع‌آوری می‌شود

سازه‌های 5 پل فلزی تهران جمع‌آوری می‌شود