دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1393 - 16:21
جمالزاده در واحد استهبان تاکید کرد

ارائه راهکارهای علمی و عملی برای دستیابی به اهداف و درآمدزایی

خبرگزاری آنا: نماینده تام‌الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بر ارائه راهکارهای علمی و عملی برای دستیابی به اهداف و کسب درآمد تاکید قرار داد.
کد خبر : 37
IMG_20200820_134035_511.jpg

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا جمالزاده در جلسه هم‌اندیشی با مدیران، استادان و کارکنان واحد استهبان در سالن سمعی بصری مجموعه امام خمینی(ره) این دانشگاه که با حضور عبدالمجید اسدی معاون هماهنگی استان و حمزه صیدی ساروئی دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی در استان فارس برگزار شد با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در اجرای الگوی‌های ارائه شده از سوی رهبری، ویژگی‌های برجسته استادان و دانشجویان موفق را آمیزه‌ای از شاخص‌های علم، ایمان، تهذیب و سلامتی معرفی کرد.


وی با معرفی شهرستان استهبان به عنوان یک مرکز علمی و دینی در کشور، تعامل و رابطه مطلوب و تنگاتنگ مسئولان دانشگاه با مجموعه دولت، مدیران اجرایی، روحانیان و مسئولان مذهبی و متولیان فرهنگی کشور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را برای تحقق مطالبات مردم و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی توصیه و کاربردی کردن موارد مطرح شده را از الزامات پیشرفت و رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه دانست.


جمالزاده با تشریح برخی مسائل کنونی جامعه و دانشگاه ایجاد نوآوری، خلاقیت، برنامه‌ریزی و تلفیق آن با همت‌های بلند مسئولان در اجرایی کردن طرح‌ها، فراهم کردن امکانات ویژه رفاهی و آموزشی برای دانشجویان، توسعه کمی و کیفی و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای دستیابی به اهداف و کسب درآمد را مورد تاکید قرار داد.


در ابتدای جلسه هم‌اندیشی محسن زارعی جلیانی سرپرست واحد استهبان با ارائه گزارشی از تاریخچه و عملکرد واحد در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، اداری و مالی و فرهنگی و عمرانی توسعه تحصیلات تکمیلی و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان را از اهداف اصلی واحد برشمرد.


پاسخگویی به سئوالات مدیران، استادان و کارکنان در جلسات هم‌اندیشی از دیگر برنامه‌های این بازدید و دیدار بود.


در ابتدای مراسم که با استقبال جمعی از مسئولان شهرستان و دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان در ورودی دانشگاه آغاز شد جمالزاده و هیأت همراه از ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از بخش‌های مختلف خوابگاه‌های دانشجویی، کتابخانه شهید رابع، مجموعه فرهنگی ورزشی سیدالشهداء، گلخانه و آزمایشگاه‌ها بازدید کردند.


انتهای پیام/ع



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته